اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست جهرم خبر داد:

فعالیت 29 دفتر پست روستایی در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست جهرم با اشاره به اینکه 29 دفتر پست روستایی در جهرم فعال است، گفت: اداره پست جهرم در 50 نقطه از این شهرستان خدمات پستی ارائه می‌کند.

فعالیت 29 دفتر پست روستایی در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، عبدالجواد رحمانیان بعد از ظهر امروز در مراسم روز جهانی پست ضمن برشمردن فعالیت‌های این مجموعه در عرصه جهانی اظهار داشت: هم‌اکنون حدود 29 دفتر پست روستایی در جهرم فعال شده و به بیش از 50 نقطه در این شهرستان خدمات پستی ارائه می‌شود.
رئیس اداره پست جهرم افزود: راه‌اندازی سیستم امضای الکترونیک، توسعه اتوماسیون اداری، توزیع بیش از 30 هزار کارت سوخت و بیش از 15 هزار کالابرگ از جمله فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده توسط اداره پست جهرم در یک‌سال گذشته است.
رحمانیان با اشاره به نقش پست در کمک به حاکمیت دولت‌ الکترونیک بیان داشت: در حال حاضر اداره پست شهرستان جهرم بیش از 40 خدمت را به نیابت از دستگاه‏ها به مردم عرضه می‌کند.
وی با بیان اینکه اداره پست جهرم از ظرفیت بسیار بالایی در خدمت‌رسانی به مردم برخوردار است، گفت: به همین منظور در راستای رفاه حال مردم و کم شدن فعالیت‌های پیچیده اداری، دستگاه‌ها باید فعالیت‏های الکترونیکی خود را به پست واگذار کنند تا روند به روزرسانی پست شتاب بیشتری گیرد.
این مسئول با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 20 درصد رشد ترافیک پستی داشته‌ایم، بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری 120 هزار مرسوله به مقصدهای مختلف ارسال شده و به ازای هر نفر، هشت مرسوله جابه‌‌جا شده است.
رئیس اداره پست جهرم خاطرنشان کرد: نصب 10 هزار صندوق پستی درب منازل، توزیع 7 هزار دفترچه‌ آزمون دانشگاه‌ها، از جمله اقدامات پست در یک سال گذشته است.
رحمانیان خاطرنشان کرد: در راستای به روزرسانی ارائه کد پستی به زودی در تمام مکان‌های فاقد پلاک در شهرستان جهرم کدپستی نصب می‌شود.
انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول