اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز کتابخانه پستی شهربابک خبر داد

ارائه خدمات کتابخانه پستی شهربابک در 13 روستا

خبرگزاری فارس: مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک از ارائه خدمات این مرکز به 28 مدرسه در 13روستای این شهرستان خبر داد.

ارائه خدمات کتابخانه پستی شهربابک در 13 روستا

زینب شیخیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک دارای 8 هزار و 902 جلد کتاب با یک ‌هزار و 903 عنوان است.

وی از عضویت یک هزار و 454 نفر از دانش‌آموزان روستاهای شهربابک در کتابخانه پستی کانون پرورشی خبر داد و افزود: این کتابخانه 28 مدرسه در 13 روستای شهربابک را زیر پوشش قرار داده است.

شیخیان به همکاری ضعیف آموزش و پرورش شهربابک در اجرای طرح کتابخانه پستی اشاره و تصریح کرد: ارسال کتاب‌ها برای دانش‌آموزان از طریق پست انجام می‌شود و این امر موجب شده که مدت زمان ارسال کتاب و بازگشت مجدد آن حدود یک ماه به طول انجامد.

وی راه‌اندازی کتابخانه‌های پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان را موجب تشویق و ترغیب بچه‌های روستا نسبت به امر کتاب و کتابخوانی دانست.

شیخیان استقبال دانش‌آموزان از برنامه‌های کتابخانه پستی شهربابک را مطلوب خواند و افزود: ارسال کتاب به صورت پستی برای بچه‌ها موجب بالارفتن آگاهی آنها و ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌شود.

وی ابراز داشت: با راه‌اندازی پایگاه‌های کتابخانه سیار می‌توان در روستاهای فاقد کتابخانه و مکان‌های فرهنگی برای پر بار کردن اوقات فراغت بچه‌ها در بخش فرهنگی محرومیت‌زدایی کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول