اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست کرمان:

19 خدمت پستی در کرمان ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست ‌کرمان گفت: 19 خدمت پستی در زمینه‌های مختلف در این استان‌ ارائه می‌شود.

19 خدمت پستی در کرمان ارائه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم احمدی پیش از ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری حدود 8 میلیون مرسوله پستی در استان کرمان مبادله شده است.
وی با اشاره به کسب رتبه دوم شاخص‌های کیفی اداره‌های پست استان‌ها توسط اداره‌ کل پست استان کرمان در شهریور ماه سال جاری، بیان داشت: این مجموعه در استقرار دولت الکترونیک در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را به دست آورد.
احمدی همچنین سرانه ترافیک مرسولات پستی به ازای هر کارمند در سال گذشته را 36 هزار و 949 مرسوله عنوان کرد و گفت‌: در شش ماه نخست سال جاری نیز این سرانه 12 هزار و 72 مرسوله است.
وی همچنین سرانه ترافیک به ازای هر واحد پستی در سطح استان کرمان را در سال گذشته 21 هزار و 114 مرسوله ذکر کرد و ابراز داشت: این رقم در شش ماه نخست سال جاری 6 هزار و 72 مرسوله بوده است.
احمدی از وجود 680 واحد پستی در شش ماهه نخست سال جاری در استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: همچنین دو واحد آژانس پستی در سطح استان کرمان فعالیت دارد.
وی عنوان کرد: همچنین طی شش ماه نخست سال جاری 189 واحد دفتر خدمات ارتباطی شهری در سطح استان کرمان فعالیت داشتند که این دفاتر در سال گذشته 182 واحد بوده است.
احمدی خاطرنشان کرد: تعداد دفاتر آی‌سی‌تی روستایی در سال جاری 405 دفتر است که خدمات پستی را برای تسهیل در امور کار شهروندان اجرا می‌کنند.
مدیر‌کل پست استان کرمان اظهار داشت: این اداره ‌کل روزانه بیش از 57 هزار مرسوله پستی به عنوان اداره‌ای پویا و کارآمد 19 خدمت پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فناوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه می‌دهد.
احمدی با اشاره به اجرای طرح عظیم کد پستی 10 رقمی در سطح استان کرمان بیان داشت: طی سال گذشته 50 درصد شهر کرمان دارای کد پستی 10 رقمی شده است.
وی ابراز داشت: در حال حاضر کد پستی 10 رقمی در شهرستان‌های زرند، بردسیر، شهربابک و کرمان در حال اجرا است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول