اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پستی استان اصفهان خبر داد:

همکاری اداره پست با سازمان‌ها و ادارات مختلف

خبرگزاری فارس: معاون امور پستی استان اصفهان گفت: اداره پست برای رفاه حال همشهریان و در تعامل با سازمان‌ها، قراردادهایی را با ادارات مختلف، برای سهولت در انجام امور منعقد کرده است.

همکاری اداره پست با سازمان‌ها و ادارات مختلف

حمید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با قرارداد اداره پست با سازمان ثبت اسناد اظهار داشت: با انعقاد این قرارداد بین اداره پست و سازمان ثبت اسناد، شخص متقاضی صدور سند مالکیت، به سازمان ثبت اسناد مراجعه کرده و سایر مراحل در سازمان ثبت اسناد بدون نیاز به حضور شخص انجام و در پایان، مأمور پست برای توزیع اسناد مالکیت به منزل شخص متقاضی مراجعه کرده و نسبت به تحویل سند اقدام می‌کند.

وی در ادامه افزود: برای صدور شناسنامه و کارت ملی نیز، شخص متقاضی به اداره ثبت احوال مراجعه کرده و پس از انجام مراحل لازم کارت ملی و شناسنامه، توسط مأمور پست در محل سکونت شخص به وی تحویل داده می‌شود.

معاون امور پستی استان اصفهان در مورد قرارداد اداره پست با دانشگاه اصفهان بیان داشت: اداره پست در زمینه توزیع مدارک تحصیلی و ریز نمرات با دانشگاه اصفهان همکاری دارد.

وی در ارتباط با چگونگی درخواست مدارک تحصیلی اضافه کرد: شخص فارغ‌التحصیل از طریق سایت دانشگاه مدرک خود را درخواست می‌کند و در صورت نبود مشکل، تأیید می‌شود و پس از آن در صفحه پست مشخصات مورد نیاز را وارد کرده و نوع سرویس دلخواه خود را انتخاب و هزینه آن را به صورت الکترونیکی پرداخت و پس از صدور مدرک به آدرس شخص ارسال می‌شود.

باقری به همکاری اداره پست با سایر دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: همکاری اداره پست با دانشگاه‌های صنعتی و هنر و دانشگاه آزاد مجلسی مراحل نهایی خود را طی می‌کند تا پس از اتمام آنها این همکاری عملیاتی شود.

وی در پایان درباره مزایای اجرای این طرح گفت: با اجرای این طرح رفت و آمد افراد به اداره‌ها و سازمان‌های مختلف کمتر می‌شود و در نتیجه از میزان آلودگی هوا، ترافیک و حجم تردد اشخاص در سطح شهر کاسته و در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول