اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ۶ ماه نخست امسال؛

2.8 میلیون مرسوله پستی در چهارمحال‌و‌بختیاری توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون افزون بر 2 میلیون و 850 مرسوله پستی در این استان توزیع شده است.

2.8 میلیون مرسوله پستی در چهارمحال‌و‌بختیاری توزیع شد
حمیدرضا فضل‌علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: توزیع بیش از 7 هزار و 550 گذرنامه مرسوله، فروش بیش از 22 هزار و 803 فقره دفترچه ثبت‌نام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، فروش بیش از 826 فقره دفترچه مشمولان نظام ‌وظیفه از دیگر فعالیت‌های شرکت پست استان در این مدت است.
وی از توزیع بیش از 698 هزار قبوض تلفن همراه در این استان در مدت شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: پذیرش مدرک گواهی تشخیص هویت، توزیع بیش از یک‌هزار و 704 فقره سند مالکیت، توزیع بیش از 401 فقره سند مالکیت روستایی بخشی دیگر از اقدامات این شرکت است.
فضل علی‌پور ادامه داد: ارائه بیش از 9 هزار و 592 فقره خدمات خودرو، ارائه بیش از 4 هزار و 873 مرسوله سرویس خرید اینترنتی، ارائه بیش از 9 هزار و 927 مرسوله پست ویژه از دیگر خدمات ارائه شده توسط پست این استان است.
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از برپایی نمایشگاه تمبر در این استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه عکس در قالب ارائه یاد بود فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس،  مراکز گردشگری استان و تمبرهای مسئولان استانی در هفته گرامیداشت پست برپا می‎شود.
وی ادامه داد: برگزاری انجمن تمبر استان، دیدار با مسئولان استانی از دیگر برنامه‌های هفته پست این استان است.
فضل‌علی‌پور با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده از سوی شرکت پست این استان در مدت شش ماه نخست سال جاری گفت: ثبت‌نام بیش از 410 فقره مسکن مهر، توزیع بیش از 2 هزار فقره ابلاغیه‌های تامین اجتماعی، فروش بیش از 2 هزار و 721 فقره مدارک و ثبت‌نام آزمون‌ فنی و حرفه‌ای، توزیع بیش از 40 فقره کارت ملی، پلمب بیش از 450 فقره دفاتر تجاری، توزیع بیش از 141 فقره اسناد تلفن همراه از دیگر این خدمات به ‌شمار می‎رود.
وی اضافه کرد: توزیع بیش از 399 اخطاریه بانکی، توزیع بیش از 21 هزار فقره اوراق تبلیغاتی موسسات مختلف پست از دیگر این خدمات است.
فضل‌علی‌پور همچنین از  ثبت‌نام و صدور بیش از 43 فقره حواله فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: صدور و تعویض یک‌‌هزار و 610 فقره دفترچه بیمه خدمات درمانی و پذیرش مدارک، درخواست 447 فقره جواز جواز اسلحه و مهمات و پذیرش مدارک از دیگر خدمات ارائه شده در این مدت به شمار می‌رود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول