اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اردبیل:

پوشش مساحتی واحدهای پستی استان به 40 کیلومتر می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اردبیل گفت: پوشش مساحتی هر واحد پستی استان اردبیل در سال‌جاری به 40 کیلومتر مربع می‌رسد.

پوشش مساحتی واحدهای پستی استان به 40 کیلومتر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش سکاکی عصر امروز در نشست فعالان و واحدهای نمونه پستی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر این پوشش مساحتی 38 کیلومتر مربع است که تلاش می‌شود با افزایش خدمات و گستره فعالیت‌های پستی این شرایط بهبود پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر میانگین پوشش مساحتی هر واحد پستی در کشور بیش از 93 کیلومتر مربع است که ما در ارقام پایین‌تر از این سعی داریم وضعیت مراکز پستی را همچنان ارتقا دهیم.

سکاکی سرانه مرسوله پستی به ازای هر اردبیلی را 4.10 دهم مرسوله اعلام کرد و افزود: در تلاش هستیم که این میانگین به 5.8 دهم مرسوله برسد.

این مسئول به عملکرد این اداره کل در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در سال 90 اداره کل پست استان بالغ بر شش میلیون و 84 هزار مرسوله را جابه‌جا کرده و با دریافت آن از سایر مبادی توزیع کرده است.

سکاکی خاطر نشان کرد: 9 هزار و 860 مرسوله پستی نیز به ازای هر واحد پستی در یک سال گذشته در پست استان ارسال شده و یک بستر خوب را در تعاملات و انتقال مرسولات شاهد بودیم.

به گزارش فارس، مدیرکل پست استان اردبیل از گسترش سرویس‌های جدید پستی و امکان دسترسی مردم به این خدمات خبر داد و اضافه کرد: توسعه فضاهای پستی استان بستری را فراهم کرده تا مردم بتوانند به راحتی مرسوله‌های خود را در نقاط مختلف رد و بدل کنند.

وی یکی از اولویت‌های امسال را کاهش زمان و انجام سرویس‌های مطلوب پستی در زمینه‌های مختلف اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به تنوع خدمات پستی و انجام کارهای متنوع در این باب سعی می‌شود فعالیت‌ها به صورت تخصصی و در حیطه مخصوص انجام شود و با کاهش زمان ارسال و دریافت مرسولات خدمات‌رسانی شکل بهتری به خود بگیرد.

سکاکی در ادامه از تداوم اجرای طرح پلاک‌کوبی منازل استان خبر داد و گفت: در این زمینه فعالیت‌های خوبی آغاز شده به طوری که شاهد آن هستیم تا در یک فرآیند مطلوب و تأثیرگذار همه شهروندان استان از شماره‌های کد پستی جدید در ارسال مرسولات خود و انجام خدمات دیگر استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول