اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره پست استان اصفهان:

خدمات شبکه پستی سبب کاهش مراجعه ارباب رجوع شده است

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کل پست استان اصفهان گفت: سازمان‌ها با استفاده از خدمات شبکه پستی، مراجعه مستقیم ارباب رجوع به ادارات را کاهش می‌دهند.

خدمات شبکه پستی سبب کاهش مراجعه ارباب رجوع شده است

سیروس رضایتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با رویکرد مردم به خدمات پستی پس از هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: رویکرد مردم و سازمان‌ها به خدمات پستی پس از قانون هدفمندی یارانه‌ها به دلیل هزینه‌های رفت و آمد بیشتر شده است.

وی در ادامه افزود: سازمان‌های دولتی جذب نیروی جدید ندارند و به همین دلیل از خدمات شبکه پستی استفاده می‌کنند.

مدیر اداره کل پست استان اصفهان در مورد استفاده سازمان‌‌ها از شبکه پستی بیان داشت: سازمان‌های دولتی و خصوصی به جای پذیرش مستقیم ارباب رجوع، از خدمات شبکه پستی استفاده و به کارهای اساسی بپردازند.

وی با توجه وظیفه مسئولان در این مورد اضافه کرد: مسئولان باید به سازمان‌ها توصیه کنند که با استفاده از شبکه پستی، از مراجعه مستقیم ارباب رجوع به ادارات جلوگیری کنند.

رضایتی در ارتباط با اقدام سازمان‌ها در این زمینه بیان داشت: سازمان‌ها باید خود را به شبکه الکترونیکی متصل کنند تا برنامه‌ها و اقداماتشان سریع‌تر انجام شود.

وی در مورد همکاری اداره پست با سازمان‌ها تصریح کرد: اداره پست در حال حاضر با سازمان ثبت اسناد و دانشگاه اصفهان همکاری دارد.

مدیر اداره کل پست استان اصفهان در پایان به فواید این کار اشاره و اظهار داشت: با انجام این کار، رفت و آمد افراد به سازمان‌ها کمتر، و از میزان آلودگی هوا، ترافیک و حجم تردد اشخاص در شهر کاسته و در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول