سیروس رضایتی در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با رویکرد مردم به خدمات پستی پس از هدفمندی یارانهها اظهار داشت: رویکرد مردم و سازمانها به خدمات پستی پس از قانون هدفمندی یارانهها به دلیل هزینههای رفت و آمد بیشتر شده است.
وی در ادامه افزود: سازمانهای دولتی جذب نیروی جدید ندارند و به همین دلیل از خدمات شبکه پستی استفاده میکنند.
مدیر اداره کل پست استان اصفهان در مورد استفاده سازمانها از شبکه پستی بیان داشت: سازمانهای دولتی و خصوصی به جای پذیرش مستقیم ارباب رجوع، از خدمات شبکه پستی استفاده و به کارهای اساسی بپردازند.
وی با توجه وظیفه مسئولان در این مورد اضافه کرد: مسئولان باید به سازمانها توصیه کنند که با استفاده از شبکه پستی، از مراجعه مستقیم ارباب رجوع به ادارات جلوگیری کنند.
رضایتی در ارتباط با اقدام سازمانها در این زمینه بیان داشت: سازمانها باید خود را به شبکه الکترونیکی متصل کنند تا برنامهها و اقداماتشان سریعتر انجام شود.
وی در مورد همکاری اداره پست با سازمانها تصریح کرد: اداره پست در حال حاضر با سازمان ثبت اسناد و دانشگاه اصفهان همکاری دارد.
مدیر اداره کل پست استان اصفهان در پایان به فواید این کار اشاره و اظهار داشت: با انجام این کار، رفت و آمد افراد به سازمانها کمتر، و از میزان آلودگی هوا، ترافیک و حجم تردد اشخاص در شهر کاسته و در وقت و هزینه صرفهجویی میشود.
انتهای پیام/خ۲۰