اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره کل پست استان اصفهان:

مرسولات فاقد نشانی گیرنده در بخش پست رستانت نگهداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کل پست استان اصفهان گفت: پست رستانت شبیه صندوق پست شخصی است با این تفاوت که پست رستانت موقتی است.

مرسولات فاقد نشانی گیرنده در بخش پست رستانت نگهداری می‌شود

سیروس رضایتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با پست رستانت اظهار داشت: پست رستانت شبیه صندوق پست شخصی است با این تفاوت که صندوق پست شخصی پایدار است.

وی در ادامه افزود: در شرایطی که افراد به طور موقت به محلی مسافرت می‌کنند و قرار است مرسوله ایی برای آنها ارسال شود و یا اینکه مرسوله ایی وارد پست می‌شود، اما آدرس ندارد در اداره پست، در بخش پست رستانت امانت گرفته می‌شود تا گیرنده مرسوله آن را تحویل بگیرد.

مدیر اداره کل پست استان اصفهان در مورد پست رستانت تصریح کرد: پست رستانت موقتی است و زمانی که مرسوله از مبدأ ارسال می‌شود روی آن ذکر می‌شود که پست رستانت است.مرسوله رستانت در اداره پست نگهداری می‌شود تا گیرنده آن را دریافت کند.

رضایتی در ارتباط با نشانی گیرنده در پست رستانت اضافه کرد: مرسوله رستانت نشانی گیرنده ندارد و نشانی اداره پست مقصد به عنوان نشانی گیرنده نوشته می‌شود.

وی در مورد چگونگی اطلاع گیرنده از داشتن مرسوله گفت: فرستنده به گیرنده اطلاع می‌دهد که مرسوله ایی برای او ارسال شده تا برای دریافت مرسوله اقدام کند.

مدیر اداره کل پست استان اصفهان در ارتباط با هزینه پست رستانت بیان داشت: هزینه پست رستانت بر اساس مدتی که مرسوله در اداره  پست باقی می‌ماند محاسبه می‌شود.هزینه پست رستانت روزانه محاسبه و هر چه مدت نگهداری در اداره پست بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر است و این هزینه اجاره پست رستانت برای نگهداری مرسوله است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول