اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان کردستان:

روستائیان کردستان صاحب کد پستی 10 رقمی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان کردستان با اشاره به تاثیر کد پستی 10 رقمی در تسهیل امور، از واگذاری و نصب کدهای پستی 10 رقمی در اماکن روستایی استان خبر داد.

روستائیان کردستان صاحب کد پستی 10 رقمی می‌شوند
فاتح احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک کد پستی 10 رقمی روستائیان به آنان ابلاغ شده و پلاک کد پستی در اماکن مسکونی روستاهای کردستان نصب خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بهنگام سازی و تهیه پلاک کد پستی اماکن روستایی با همکاری مدیرکل امور روستایی و دهیاری استانداری کردستان آغاز شده است.
به گفته مدیرکل پست استان کردستان، در مرحله اول این طرح، بهنگام سازی اماکن روستایی شهرستان‌های بانه و مریوان به صورت 100 درصد انجام شده است.
احمدی با اشاره به بهنگام سازی 70 درصد روستاهای شهرستان سقز و 30 درصدی شهرستان قروه، تصریح کرد: بهنگام سازی روستاهای شهرستان سروآباد نیز با توجه به پراکندگی و وسعت آنها هم‌اکنون در حال اجراست.
مدیرکل پست استان کردستان افزود: قانون الزام اختصاص کد پستی توسط هیئت دولت ابلاغ شده و تمامی شهروندان و در آینده نیز روستائیان ملزم به رعایت آن هستند.
وی ادامه داد: به منظور تسهیل در ارسال مراسلات ساکنین شهر و بهره‌مندی از سیستم رایانه‌ای برای تسهیل امور شهروندان ضرورت دارد هر کدام از شهرنشینان کد پستی 10 رقمی خود را به خاطر بسپارند تا در موقع لزوم به آن دسترسی داشته باشند.
احمدی در پایان استفاده از کد پستی را بسترساز تسهیل در اجرای امور اداری و شخصی خواند و گفت: رعایت اصول اولیه ارسال مراسلات و ارتباط رایانه‌ای با دوایر دولتی و خصوصی مستلزم استفاده از کد ملی و کد پستی 10 رقمی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول