اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی اردکان:

کدپستی و پلاک در 70 درصد اماکن شهری اردکان نصب شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی اردکان از نصب کدپستی و پلاک در 70 درصد اماکن شهری اردکان خبر داد.

کدپستی و پلاک در 70 درصد اماکن شهری اردکان نصب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، کمال حلوایی ظهر امروز در کارگاه آموزشی آشنایی با مراحل تهیه و نصب پلاک پستی و فهرست‌برداری خانوارهای روستایی که با حضور دهیاران شهرستان اردکان برگزار شد، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارائه آموزش‌های لازم به دهیاران شهرستان اردکان اعلام کرد.
وی افزود: دهیاران شهرستان اردکان به منظور آشنایی با مراحل تهیه و نصب پلاک پستی و فهرست‌برداری خانوارهای روستایی در این کارگاه یک روزه شرکت کردند.
حلوایی تصریح کرد: تاکنون در 70 درصد اماکن شهری اردکان کدپستی و پلاک نصب شده است و در روستاها نیز پیرو ابلاغ تقاضانامه منعقد شده بین سازمان همیاری شهرداری‌های کشور و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، این کار به زودی آغاز خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی که با حضور کارشناسان اداره پست استان و مدیرعامل شرکت تعاونی گروه همیار دهیاری‌های استان یزد برگزار شد، کلیه دهیاران شهرستان اردکان با مفاهیم اطلاعات اماکن و شیوه فهرست‌برداری مکان‌های جدید برای اصلاح و تعیین کدپستی‌های روستایی آشنا شدند.
بخشدار مرکزی اردکان با اشاره به قانون الزام کدپستی و کدملی در سراسر کشور افزود: تعیین کدپستی اماکن روستایی در چهار مرحله با همکاری اداره پست و دهیاری‌های روستاها انجام می‌شود که در مرحله اول اطلاعات افراد و خانوارها در روستا توسط دهیاران به روز می‌شود و در مرحله بعد این اطلاعات توسط اداره پست آمایش می‌شود و در مراحل بعد کار ساخت و نصب کدپستی انجام می‌گیرد.
حلوایی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی در شهرستان اردکان به عنوان نخستین شهرستان استان یزد برگزار شد.
به گزارش فارس، بر اساس قانون جدید مصوبه مجلس شناسایی اماکن و سایر ارتباطات و تبادل اطلاعات در ارگان‌ها و سازمان‌های اداری از طریق کدملی و کدپستی انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول