اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد خورموج:

فتح خرمشهر احساسات انقلابی مردم ایران را برانگیخت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد خورموج گفت: فتح خرمشهر به درستی احساسات انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران را برانگیخت و منجر به ایجاد همدلی و وحدت بیشتر بین آن‌ها شد.

فتح خرمشهر احساسات انقلابی مردم ایران را برانگیخت

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی علیرضا چمکوری صبح امروز در آئینی به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد خورموج برگزار شد اظهار داشت: حماسه ماندگار فتح خرمشهر، فتح‌الفتوحی بود که عزت و شرف جوانان ایرانی را نشان داد.

چمکوری گفت: در فتح خرمشهر در زمانی کمتر از 2 ساعت منجر به اسارت تعداد زیادی از نیروهای بعثی بدست رزمندگان اسلام شد.

وی ادامه داد: امروز به این نتیجه حقیقی رسیده‌ایم که انسان‌هایی از تبار پاکان با خلق حماسه ایثار، مقاومت و عشق به شهادت و توکل به ذات احدیت موفق به فتح قله‌های پیروزی شدند که این نوع حماسه‌آفرینی نمونه‌اش را در صدر اسلام دیده بودیم.

چمکوری گفت: فتح خرمشهر به درستی احساسات انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران را برانگیخت و منجر به ایجاد همدلی و وحدت بیشتر بین آن‌ها شد.

وی خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر مسیر جنگ را بطور محسوسی به نفع کشور عزیزمان تغییر داد و منجر به ثبات بیشتر در ابعاد مختلف درون کشور شد و از طرف دیگر جبهه ضد انقلاب را که در خارج کشور شکل گرفته بود دچار از هم پاشیدگی کرد.

چمکوری با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: این فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران نشانه‌ای از اهمیت این فتح عظیم تاریخی بود.

رئیس دانشگاه آزاد خورموج از سوم خرداد به عنوان یک حماسه ملی یاد کرد و افزود: ارج نهادن و گرامیداشت این روز ارج‌گذاری به حضور مؤثر مردمی در همه صحنه‌ها است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول