اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یزد:

ولایت با خون مردم ایران عجین شده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ولایت با خون مردم ایران عجین شده و مردم با تمام وجود ولایت و رهبری را پذیرفته‌اند.

ولایت با خون مردم ایران عجین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: مردم امروز براساس تکلیف شرعی و الهی خود همانند مرحله اول در انتخابات شرکت کردند و فتنه دشمنان را برملأ کردند.

وی افزود: دشمنان به عدم همراهی مردم با نظام و ولایت امیدوار بودند اما اکنون تمام آرزوهای دشمنان نقش بر آب شده است.

ناصری با اشاره به نگاه ویژه‌ای که در دنیا به اسرائیل وجود دارد،‌ بیان کرد: همین اسرائیل غاصب در سایه اتحاد و هم‌دلی مردم مجبور شد حرف‌های خود علیه ایران در مورد مسائل هسته‌ای را پس بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظر امام راحل مبنی بر اینکه مبنای جمهوری اسلامی این نیست که هر کس نسبت به پست و مقامی که دارد به دیگران فخرفروشی کند و به دنبال اهداف شخصی خود باشد بلکه اصل و اساس، خدمتگزاری به مردم است.

ناصری گفت: امام راحل همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانستند و همیشه غصه مردم را می‌خوردند.

وی یادآور شد: امام گاهی با افرادی که می‌دانست نادان هستند و علیه ایشان حرف‌هایی می‌زنند، چنان برخورد سازنده‌ای می‌کرد که آنها متوجه اشتباه خود می‌شدند.

ناصری با اشاره به اینکه امام سعه‌صدری بالا داشتند، افزود: امروز مقام معظم رهبری نیز از همین سعه‌صدر برخوردارند و همان دیدگاه‌های امام را دارند.

وی با اشاره به برخی اختلافات موجود در میان مسئولان عنوان کرد: نباید با نامه‌پراکنی‌ها و صحبت‌ها یکدیگر را هجو کنیم بلکه باید مصلحت نظام، جامعه و جمهوری اسلامی را ببینیم نه مصلحت خود را.

ناصری تأکید کرد: باید با هم و در کنار هم باشیم و همه نسبت به یکدیگر خیرخواه بوده و مشکلاتمان را حل کنیم نه اینکه به آنها دامن بزنیم.

وی یادآور شد: همه مردم ایران ولایت را قبول دارند و ولایت مانند خون در رگ‌های آنها جاری است و انقلاب و جمهوری اسلامی را نیز قبول دارند.

ناصری ادامه داد: رهبری نیز آن‌چنان چتر حمایت خود را گسترانیده که همه مردم در زیر سایه ایشان هستند و در همین سایه به وحدت رسیده و هم‌چون کوه در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

وی تأکید کرد: پس کنار هم باشیم و خود را وارد دسته‌بندی‌ها نکنیم زیرا این عناوینی که هر روز درمی‌آورند در سایه اسلام درست نیست و باید هر چه قوی‌تر در مقابل آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها باشیم و حرفمان را بزنیم و با اقتدار از توطئه‌های آنها رهایی پیدا کنیم.

ناصری تأکید کرد: اگر ملت‌هایی نظیر مصر و یمن نیز مانند مردم ایران در مسیر اسلام و قرآن حرکت کنند به پیروزی خواهند رسید.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول