اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مراغه:

فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت مراغه گفت: فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است و مردم ایران به جای امتیاز دادن ایستادگی می‌کنند.

فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین‌ حمید محمدی‌راد امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: ملت ایران درس خود را از عاشورا گرفته‌اند و به رهبری امام خامنه‌ای هیچگاه تسلیم زورگویی کشورهای غربی در راس آنها آمریکا نخواهند شد.

وی با بیان اینکه امتیاز دادن در مسئله هسته‌ای تسلیم شدن در برابر زورگویان است، افزود: فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است و مردم ایران به جای امتیاز دادن ایستادگی می‌کنند.

محمدی‌راد آزادسازی خرمشهر را حماسه‌ای ماندگار در دفاع از آب و خاک جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: سوم خرداد صفحه جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

امام جمعه موقت مراغه در ادامه از حضور استاندار و مدیران کل برای حضور در شهرستان قدردانی و افزود: حضور سه روزه استاندار و مدیران کل در شهرستان‌ها و رسیدگی به مشکلات طرح‌های عمرانی و مشکلات مردم نشان از خدمتگزاری مسئولان نسبت به مردم است.

محمدی‌راد افزود: از برکت جمهوری اسلامی ایران این است که مردم ،مسئولان کشوری و استانی خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و برای عمران و آبادانی شهرها شبانه‌روز در تلاش هستند.

انتهای پیام/ش3/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول