اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی زنجان:

آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت مردم ایران است

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت مردم ایران در دوران دفاع مقدس است.

آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور اولی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی زنجان با تاکید بر عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران در عصر حاضر اظهار داشت: مذاکره 1+5 با ایران و قائل شدن حق انرژی صلح هسته‌ای بیانگر عزت و عظمت کشور و حقارت دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران قدرت برتر منطقه است، خاطر نشان کرد: قرار گرفتن پنج کشور ظاهرا برتر جهان در یک طرف و وجود ایران در طرف دیگر مذاکره بزرگ‌ترین دلیل بر این ادعا است.

سرپرست دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی زنجان با گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و با استناد به بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند "فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌ها است" تصریح کرد: آنچه که در سوم خرداد رخ داد نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه ایران در سوم خرداد از حالت دفاعی خارج شده و مجامع بین‌المللی دغدغه جنگ را پیدا می کنند، اضافه کرد: باید برای حفظ خون شهدا و ارزش‌ها و رشد و ارتقا جامعه گام‌های موثری برداریم.

اولی با اشاره به اینکه دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی زنجان در حال حاضر در 16 رشته کارشناسی ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد، ادامه داد: این دانشگاه فعالیت خود را از سال 56 آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار نفر دانشجو تاکنون از دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی زنجان فارغ‌التحصیل شده‌اند، یادآور شد: به دلیل نگاه‌های مختلف در دولت‌‌هایی که روی کار آمده بودند این دانشگاه با افت ‌و خیزهای زیادی روبه‌رو شده است که این دیدگاه‌های مختلف سبب ضرر و زیان زیادی در این دانشگاه شده است.

سرپرست دانشگاه تربیت معلم شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه تصویب دانشگاه فرهنگیان یک رخداد خوبی برای فرهنگیان محسوب می‌شود، ادامه داد: باید به آینده و چشم‌اندازهای تعریف شده توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از مهر ماه سال جاری 25 هزار نفر دانشجو با تعهد استخدامی در مراکز تربیت معلم کشور تحصیل خود را در دانشگاه فرهنگیان به عنوان پردیس خواهران و برادران آغاز می‌کنند، خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان این امکان را دارد که در آینده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز دانشجو بپذیرد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول