اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید مصطفی احمدی روشن:

مقام معظم رهبری امانت خداوند نزد مردم ایران است

خبرگزاری فارس: پدر شهید مصطفی احمدی‌‌روشن رهبر معظم انقلاب را عنایت خداوند به ملت ایران دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری امانت خداوند نزد مردم ایران است و با حفظ وحدت باید قدردان انقلاب باشیم.

مقام معظم رهبری امانت خداوند نزد مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، رحیم احمدی‌روشن در همایش" از محسن تا مصطفی" ویژه یادبود شهادت محسن وزوایی و مصطفی احمدی‌روشن در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: اراده خداوند بر این است که مستضعفان را وارثان زمین قرار دهد.

وی مردم ایران را الگوی تمام جهان نامید و افزود: لطف خدا شامل حال ملت ایران شده است و مردم ایران باید ثابت کنند لیاقت عنایت خداوند را دارند، زیرا همیشه و در همه حال خداوند مردم را آزمایش می‌کند.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن امتحان خداوند را بستگی به ظرفیت انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران امتحان‌های متعددی را گذراندند و پیروزی در دفاع مقدس را از جمله امتحان‌های الهی برشمرد و نیز سازندگی را جبهه بعدی ملت ایران دانست که با صبوری این امر را انجام داده‌اند.

احمدی‌روشن به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: تسخیر لانه جاسوسی موجب سرخوردگی آمریکا شد.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن با اشاره به اینکه جوانان امروز به دنبال رمز شهادت فرزندش هستند، بیان کرد: خط‌مشی شهید تاثیرگذار است.

وی فکر و نبوغ ایرانی‌ها را موجب پیروزی در جنگ دانست و بیان کرد: انقلاب با پشتیبانی مردم به راه خود ادامه می‌دهد.

احمدی‌روشن جبهه علم و فناوری را بسیار حساس خواند و اظهار کرد: دانشجویان و دانشمندان این رسالت را به عهده دارند و افسران جبهه علم و فناوری هستند.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن با بیان اینکه جبهه علم و فناوری به افراد ویژه، دانشجو و دانشمند نیاز دارد، تصریح کرد: افسران جنگ نرم نشان دادند که ثابت‌قدم و صادق هستند.

وی ادامه داد: بیش از چهار هزار دانشجوی کشور با شهادت دانشمندان هسته‌ای خواستار تغییر رشته در علوم هسته‌ای شده‌اند.

احمدی‌روشن فعالیت شبانه‌روزی را از ویژگی‌های مصطفی عنوان کرد و افزود: مصطفی برای غنی‌سازی اورانیوم 3.5 درصد به 20 درصد، 700 هزار کیلومتر راه پیمود.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه مصطفی محبت ویژه‌ای به ولایت داشت، خاطرنشان کرد: مصطفی سرباز خیلی خوبی برای مردم ایران بود.

وی ولایتمداری را از ویژگی‌های مصطفی عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری خط قرمز مصطفی بود.

احمدی‌روشن، رهبر معظم انقلاب را عنایت خداوند به ملت ایران دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری امانت خداوند نزد مردم ایران است و با حفظ وحدت باید قدردان انقلاب باشیم.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول