اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری:

مردم مکتبی ایران سرنوشت خویش را به دست بیگانگان نمی‌سپارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم مکتبی و ولایی ایران با شرکت در انتخابات به دنیا نشان می‌دهند که خود تعیین کننده سرنوشت کشور هستند و مصالح کشور را با هیچ مطامعی عوض نمی‌کنند.

مردم مکتبی ایران سرنوشت خویش را به دست بیگانگان نمی‌سپارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی دقایقی پیش با حضور در شعبه اخذ رای در اردبیل و شرکت در انتخابات اظهار داشت: 33 سال از انقلاب می‌گذرد و مردم ما همواره در این سال‌ها نشان دادند که خودشان می‌توانند سرنوشت متعالی کشور را رقم بزنند و در این راه نیازی به دخالت هیچ کشور بیگانه‌ای نیست.

وی با اشاره به اینکه کشور ما یک کشور ولایی و دارای مردمی مکتبی است تصریح کرد: ملت ما همواره پشتیبان محکمی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و در برهه‌های حساس مدافع واقعی برای دستاوردهای نظام بوده‌اند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتخابات برگزار شده در هر کشوری سرنوشت و رستگاری آن را به دست ملت آن کشور رقم می‌زند و انتخابات در ایران با داشتن جنبه الهی و دینی رستگاری اسلامی را برای این کشور سبب می‌شود.

سیدحاتمی با اشاره به اینکه ما در انتخابات به ادای تکلیف دینی، شرعی و الهی خود اقدام می‌کنیم، خاطرنشان کرد: انتخابات در واقع یک وظیفه شرعی است که بر عهده همه ما گذاشته شده و خداوند نیز در قرآن بر داشتن آزادی بیان و حق انتخاب تاکید کرده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:‌ همه ما وظیفه داریم سرنوشت کشور خود را به دست خویش رقم بزنیم و اجازه هرگونه تعرض را از دشمن بگیریم.

سید‌حاتمی با یادآوری اینکه انتخابات ما باید الگوی همه جهانیان باشد بیان داشت: امروز ما شاهد بیداری اسلامی متاثر از انقلاب اسلامی در جهان هستیم و این بیداری اسلامی کم کم می‌رود تا در قلب اروپا نیز رسوخ کند.

وی شرکت پرشور مردم در انتخابات را سبب ایجاد یاس در اردوگاه دشمنان خواند و افزود: مردم باید همانند مرحله اول به تکلیف وجدانی، شرعی و دینی خود عمل کرده و به آموزه‌های مکتبی امام حسین (ع) لبیک بگویند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری از همگان خواست؛ با حضور حماسی خود در این روز حساس دین خود را نسبت به اسلام، انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ادا کنند چرا که فردای قیامت همه ما در قبال اعمال، وظایف و تکالیف خود مسئول و پاسخگو خواهیم بود.

سیدحاتمی در پایان سخنان خود انتخابات را بیانگر همسبتگی و اراده ملی دانست و گفت: این وحدت و انسجام و شرکت گسترده در انتخابات یک بار دیگر دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را به خاک ذلت می‌نشاند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول