اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

حضور به موقع مردم ادبیات نظام سلطه در قبال ایران را تغییر داد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: حضور به موقع مردم در صحنه توانست ادبیات نظام سلطه را در قبال ملت ایران تغییر دهد و ضامن تعالی و اقتدار نظام باشد.

حضور به موقع مردم ادبیات نظام سلطه در قبال ایران را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان جلفا در پادگان آموزشی قدر، اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را مایه امیدواری و دلگرمی مردم و ناامیدی دشمنان از هرگونه تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی دانست.

وی با بیان این که امروز جمهوری اسلامی یک قدرت راهبردی در منطقه است، افزود: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی به کار بست اما برخلاف این تلاش‌ها امروز جمهوری اسلامی با شکوه و عظمت بیشتری در جهان می‌درخشد و این پایگاه‌های نظام سلطه است که دچار تلاطم و دگرگونی شده است.

بیگی در ادامه با اشاره به سیاست‌های اقتصادی نظام، برقراری امنیت را رکن اصلی توسعه اقتصادی دانست و افزود: توسعه اقتصادی راهبرد کنونی همه مردم ایران است و خوشبختانه امروز در سایه تلاش نیروهای مسلح در بهترین شرایط از نظر امنیت و آرامش قرار داریم.

وی اظهار کرد: در پرتو همین تلاش‌ها و امنیت برخاسته از آن، دولت جمهوری اسلامی توانسته کارهای بزرگی را به سرانجام برساند و با بهره‌گیری از ادبیات انقلاب اسلامی از حقوق ملت ایران در مجامع بین‌المللی دفاع کند.

بیگی حضور گسترده مردم در انتخابات گذشته را پشتوانه نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: حضور به موقع مردم در صحنه توانست ادبیات نظام سلطه را در قبال ملت ایران تغییر دهد و ضامن تعالی و اقتدار نظام باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از سربازان نیروی انتظامی خواست قدر دوره خدمت سربازی را بدانند و از این فرصت در جهت کسب تجربه و آمادگی برای خدمت به مردم استفاده کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه سفرهای شهرستانی خود امروز به شهرستان جلفا سفر کرد و قرار است در طول این سفر با اقشار مختلف مردم شهرستان جلفا دیدار کند.

شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی استان و بررسی مشکلات کارآفرینان منطقه آزاد ارس از دیگر برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است.

سفر به شهرستان جلفا پنجاه و نهمین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان‌شرقی و اولین سفر در دور چهارم این سفرها است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول