اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مردم لبنان با الگوگیری از ایران کمر سردمداران صهیونیسم را شکستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مردم مظلوم غزه و لبنان با الگوگیری از ایران اسلامی اما با دست خالی و صبر فراوان در مقابل توطئه‌‌های رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و کمر سردمداران آنان را شکستند.

مردم لبنان با الگوگیری از ایران کمر سردمداران صهیونیسم را شکستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، جواد کمالی صبح امروز در جمع اقشار مختلف مردم کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای پانزدهم خرداد اظهار داشت: در طول 1300 سال گذشته علما، مراجع، فیلسوفان و اندیشمندان زیادی آمدند و رفتند اما هیچ کدام موفق نشدند که کار ارزشمندی مثل حضرت امام (ره) انجام دهند.

وی افزود: مردی از سلاله پاک رسول‌الله از شهر خمین و به تنهایی اما با توکل به خداوند و حمایت مردم قیام کرد و با حضور در حوزه‌های علمیه ایران و عراق و مهاجرت و تبعید به کشورهای ترکیه و فرانسه سرانجام در 22 بهمن 57 بزرگ‌ترین انقلاب اسلامی هزاره گذشته تاریخ را رقم زد.

کمالی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم رمز موفقیت، مدیریت، سعادت، صلابت، فتح، ظفر و پیروزی حضرت امام (ره) را رصد کنیم و در جامعه خود تعمیم دهیم تا در مسیر زندگی به آینده خوب برسیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که سبب موفقیت حضرت امام (ره) در مبارزه با رژیم ستمشاهی و استکبار جهانی شد، تقوای ایشان بود به گونه‌ای که خداوند در قرآن کریم وعده داده است کسی که تقوای الهی را پیشه بگیرد، خداوند او را از تمام سختی‌های روزگار نجات می‌بخشد و راه حق و باطل را به او نشان می‌دهد تا بتواند با دفع بدی‌ها به راحتی به سر منزل مقصود و پیروزی برسد.

کمالی بیان داشت: ویژگی دوم موفقیت حضرت امام (ره) دشمن شناسی ایشان بود که حضرت امام در مقابل قدرت‌های نمرودی و پوشالی جهان و زمان مقاومت می‌کند و با عنایت خداوند زمینه ذلت و خواری آنان را فراهم می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: از ویژگی‌های دیگر حضرت امام (ره) صبر و استقامت بی‌نظیر بود که سبب شد ایشان در زمان مبارزات خود و پس از پیروزی انقلاب تمام مشکلات را با صبر الهی خود پشت سر گذاشته و انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

کمالی ابراز داشت: ملت ایران اسلامی با الگو قرار دادن حضرت امام (ره) تحت لوای ولایت و رهبری مقام معظم رهبری در مقابل تمام ملت‌های شوم و استکباری می‌ایستند.

وی تصریح کرد: نگاهی گذرا به زندگی پیامبرانی همچون نوح، ایوب، یوسف و پیامبر اسلام بیانگر این واقعیت است که آنان با توکل به خدا و صبر الهی در راستای رفع مشکلات موجود گام برمی‌داشتند به گونه‌ای که رسول مکرم اسلام (ص) در سایه صبر بزرگ‌ترین مکتب الهی را تبیین کرد و به ما تحویل داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان خاطر نشان کرد: مردم مظلوم غزه و لبنان با الگوگیری از ایران اسلامی اما با دست خالی و صبر فراوان در مقابل توطئه‌‌های رژیم صهیونیستی مقاومت کردند و کمر سردمداران آنان را شکستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول