اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اروندکنار:

حضور ملی مردم در صحنه‌ها ایران را سرآمد کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اروندکنار گفت: حضور ملی مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، ایران را در دنیا سرآمد کرده است.

حضور ملی مردم در صحنه‌ها ایران را سرآمد کرده است

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس اظهار کرد: باید توجه داشت مشارکت در دور دوم انتخابات از نظر اهمیت هیچ تفاوتی با دور اول نداشته و ضرورت دارد مردم در حوزه‌های انتخابیه باقیمانده با حضور حداکثری از حق طبیعی خود در انتخاب نمایندگانی اصلح بهره برده و دفاع کنند.

وی افزود: همانگونه که مردم در مرحله اول انتخابات با رأی آگاهانه خود جمع قابل توجهی از نمایندگان را راهی خانه ملت کردند، در دور دوم هم باید با مشارکت حداکثری و با احساس مسئولیت بیشتر در صحنه حضور پیدا کنند.

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه شوراها با تکیه بر جایگاه خود و ارتباط تنگاتنگی که با آحاد جامعه دارند، نقش مهمی برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات مختلف کشور ایفا می‌کنند، گفت: مسئولان، برگزارکنندگان و مجریان انتخابات اروندکناری باید با ایجاد احساس آرامش در بین مردم در برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.

وی همچنین با بیان اینکه همه مسئولان منطقه باید تلاش کنند تا شرایط حضور حداکثری و بانشاط و پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم شود، عنوان کرد: حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب یأس و ناامیدی دشمن می‌شود و همه ما وظیفه داریم، زمینه را برای حضور گسترده مردم فراهم کنیم.

شرفی همچنین حضور مردم در صحنه‌های مختلف را حائز اهمیت دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تأثیری بی‌بدیل در رشد و آبادنی کشور دارد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب استحکام و قدرت نظام می‌شود، همانگونه که تاکنون حضور ملی مردم در تمام صحنه‌ها، کشور را در دنیا سرآمد کرده است.

امام جمعه اروندکنار با اشاره به اینکه جمعه، 15 اردیبهشت‌ماه سال جاری مرحله دوم انتخابات مجلس نهم است، اظهار کرد: امیدواریم در این دور از انتخابات نیز شاهد حضور پرشور و همه جانبه مردم شهر و روستای آبادان در پای صندوق‌های رأی باشیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول