اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تشکر استاندار خراسان‌رضوی از مردم و دولت

استقبال مردمی از رئیس ‌جمهور جلوه‌هایی زیبا از وحدت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی در پیامی استقبال پرشور و گسترده مردم استان از رئیس‌ جمهور ولایی و خدمتگزار را جلوه‌هایی زیبا از وحدت و هم‌دلی عنوان کرد.

استقبال مردمی از رئیس ‌جمهور جلوه‌هایی زیبا از وحدت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی در این پیام اظهار داشت: خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که عزت مجاورت با پایگاه نشر فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را عطا فرمود و شکر مضاعف بر او که با برپایی حکومت جمهوری اسلامی توفیق بهره‌مندی از نعمت ولایت، مردم بصیر، حاکمان درد آشنا و غم‌خوار ملت را فراهم کرد.

وی ادامه داد: در روزهای بهاری «سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» صدمین سفر استانی هیئت دولت و چهارمین دور سفر ریاست‌ جمهوری و هیئت‌ وزیران به خراسان‌رضوی با استقبال پرشور و گسترده مردم از رئیس‌ جمهور ولایی و خدمتگزار خالق جلوه‌هایی زیبا از وحدت و هم‌دلی شد و نقش زرینی رقم زد که تا همیشه بر صحیفه تاریخ این سرزمین کهن و قدسی خواهد درخشید.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: دولت مردمی و پر تلاش در سفرهای استانی خود که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و مورد حمایت خاص معظم‌له است، پس از طی 99 منزل، خستگی‌ناپذیر و پرنشاط‌تر از همیشه در ایام ولادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) برای چهارمین ‌بار در جوار مضجع نورباران رضوی مأوا گرفت و با برنامه‌ریزی، خلاقیت و ابتکار فرصتی مغتنم پدید آورد تا از طریق جشنواره خدمت دستاوردهای بی‌بدیل سفرهای استانی دولت در معرض دید همگان قرار گرفته و از تمام لحظات و دقایق شش روز حضور رئیس‌ قوه مجریه، معاونان رئیس ‌جمهور، وزرای محترم و مدیران ارشد کشور در راستای رسیدگی به مسائل استان و مشکلات مردم به گونه‌ای مفید و پربرکت بهره‌برداری شود.

صلاحی ادامه داد: در این سفر به یاد ماندنی ریاست‌ جمهوری ضمن دیدار صمیمانه با مردم شریف جای جای استان نگاه گره‌‌گشای خود را به حل مشکلات 27 شهرستان خراسان‌رضوی معطوف داشت و مسائلی مانند اشتغال، محرومیت‌زدایی، اعطای تسهیلات، بهبود ساختار خدمت، توسعه زیرساخت‌ها و کمک به ارتقای سطح زندگی مردم مورد ارزیابی و بررسی دقیق ایشان قرار گرفت.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: توجه سخاوتمندانه احمدی‌نژاد به پایتخت معنوی ایران و سرزمین پهناور خراسان‌رضوی، مصوبات ثمربخش و متعددی را در هیئت دولت به دنبال داشت که قطعاً به زودی آثار آنها در عرصه توسعه همه‌جانبه و عمران و آبادانی دیار ما جلوه‌گر و سبب افتخار و سربلندی می‌شود.

صلاحی اظهار داشت: خداوند رحمان را به خاطر اوج هم‌دلی دولت خدمتگزار و مردم وفادار و دستاوردهای ارزشمند صدمین سفر دولت به دیار امام رضا(ع) سپاس گفته، وظیفه می‌دانم از طرف مردم ولایت‌مدار و شریف خراسان‌رضوی از زحمات مجدانه، مؤثر و بی‌شائبه سرباز ولایت و امت رئیس‌ جمهور و همکاران سخت‌کوش ایشان تشکر و قدردانی کرده و به نمایندگی از طرف خادمان مردم استان نیز از بصیرت، بزرگواری و مهمان‌نوازی گرم قشرهای مختلف مردم شهرستان‌های استان صمیمانه تقدیر کنم.

وی ادامه داد: توفیق همه عزیزان و عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه رهبری‌های مقام عظمای ولایت از درگاه خداوند رحمان مسئلت کرده، امیدوارم تلاش مسئولان استان نیز در راستای تحقق برنامه‌های دولت عدالت‌محور و اجرای مصوبات ارزشمند دولت و جلب رضایت مردم شریف استان با توفیق قرین باشد. 

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول