اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) خبر داد

احداث باغ موزه دفاع مقدس در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از احداث باغ موزه دفاع مقدس در قزوین خبر داد.

احداث باغ موزه دفاع مقدس در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش عصر امروز در مراسم تجلیل از مقام پاسدار که با حضور اعضای شورای شهر قزوین و جمعی از فرماندهان سپاه در سالن اجتماعات شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد ضمن تبریک هفته پاسدار اظهار کرد: آمادگی برای جهاد و شهادت از مهم‌ترین شاخص‌های مکتب شهدا بوده و باید از سیاسی کردن مباحث شهدا خودداری کرد.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای اعتلای نظام گام برمی‌دارد

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هر روز در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد.

این مسئول ادامه داد: هر کس به انقلاب دل بسته و انقلاب به عنوان مهم‌ترین دغدغه زندگیش است، پاسدار نظام و اسلام محسوب می‌شود.

آبنوش تأکید کرد: پاسداران از خود عبور کرده و به دنبال منافع خود نیستند و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری هر روز در حال رشد و تعالی هستند.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آینه شفاف نظام است

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را آینه شفاف نظام مقدس جمهوری اسلامی نام نهاد و افزود: نظام اسلامی برای اینکه انوار ولایت را منعکس کند شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی و عمرانی نظام حضور داشته و در هر عرصه‌ای که مقام معظم رهبری نیاز بداند با تمام قدرت وارد صحنه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بدو انقلاب توسط امام خمینی (ره) تأسیس شده و در هشت سال دفاع مقدس تأثیرگذار بود و در سازندگی کشور نقش بسزایی دارد.

 

انقلاب اسلامی ایران فراتر از محدوده های جغرافیایی است

وی بسیاری از انقلاب‌ها را در دنیا محدود به جغرافیا و زمان معینی دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران برخلاف بسیاری از نظام‌ها در جهان براساس مبانی دین اسلام بنا نهاده شده و مهم‌ترین خصوصیت پاسداران تقوا و این مهم سبب ماندگاری این نهاد مردمی شده است.

آبنوش تشریح کرد: برخی انقلاب‌ها تسلیم قواعد می‌شوند، اما انقلاب اسلامی ایران این‌گونه‌ نیست، چرا که این انقلاب عظیم رهبری همچون امام خمینی (ره) داشت و این مرجع بزرگ انقلاب اسلامی ایران را بر مبنای مبانی اسلام بنا نهاده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌‌الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با جدیت و زیر چتر ولی‌فقیه در حال پیشرفت و توسعه روز‌افزون است.

 

پیشرفت‌های سپاه زیر سایه منویات مقام معظم رهبری محقق شده است

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیشرفت بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف کرده و با وجود این موضوع هرگز مغرور نشده و پیشرفت‌های خود را زیر سایه عنایت خداوند متعال و منویات مقام معظم رهبری می‌داند.

این مسئول عنوان کرد: خلوص‌نیت در تمام پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد و این مهم سبب شده این نهاد مردمی اهداف انقلاب را که بر مبنای اسلام و قرآن بنا نهاده شده است با جدیت دنبال کند.

 

اقدامات فرهنگی سپاه در جامعه بسیار چشمگیر است

وی بیان کرد: در سال‌های دفاع مقدس و بعد از آن میزان اقدامات فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار چشم‌گیر است و در جنگ فرهنگی با توان و جدیت دست دشمن را از دست‌یابی به اهداف انحرافی جوانان قطع کرده است.

آبنوش  با تأکید بر اینکه هر کس با فرهنگ مجاهدت و از خود‌گذشتگی زندگی کند، صاحب عظمت و بزرگی می‌شود، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته در عرصه‌های مختلف به عنوان پایه اصلی حرکت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و این مهم به خاطر تقوا و اخلاص موجود در پاسداران است.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول