اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد

مستند پد خندق در شهرک سینمایی دفاع مقدس رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی مستند 520 دقیقه‌ای پد خندق با حضور مسئولان عالی استانی و شخصیت‌های کشوری در شهرک سینمایی دفاع مقدس تهران خبر داد.

مستند پد خندق در شهرک سینمایی دفاع مقدس رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسلم رحیمی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این ‌که عملیات پد خندق تابلوی ایثار و فداکاری رزمندگان این استان در هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: همه وظیفه داریم در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه فرهنگ و هنر این حماسه بزرگ را برای نسل آینده زنده نگه داریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این مستند 520 دقیقه‌ای که زحمات زیادی برای ساخت آن متحمل شده قسمتی از جانفشانی فرزندان این استان در پد خندق به نمایش در‌ می‌آید.

این مسئول گفت: این مستند در روز چهارم تیرماه امسال با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی و تعداد زیادی از ایثارگران و همچنین شخصیت‌های خارج از استان در شهرک سینمایی دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول