اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه فرهنگی امتداد:

فرهنگ دفاع مقدس به زبان‌های زنده دنیا ترویج شود

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه فرهنگی امتداد گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ جهانی است که باید با زبان‌های مختلف در دنیای امروز ترویج شود.

فرهنگ دفاع مقدس به زبان‌های زنده دنیا ترویج شود

مهد‌یار مهدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بخش‌های مختلف شبکه فرهنگی امتداد اظهار داشت: شبکه فرهنگی امتداد یک مجله را مدیریت می‌کند که در میان جوانان مورد اقبال واقع شده و به دلیل نیازی که در زمینه ترویج این فعالیت‌ها احساس می‌شد، هم‌اکنون به دو زبان عربی و انگلیسی مطالب خود را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به جهانی بودن فرهنگ شهدا و دفاع مقدس ادامه داد: ضمیمه «امتداد افق» به تازگی به همراه مجله امتداد منتشر می‌شود که مطالب مرتبط با دفاع مقدس، زندگی‌نامه شهدا و خاطرات آنها از مطالبی است که در این ویژه‌نامه دنبال می‌شود.

مدیر شبکه فرهنگی امتداد گفت: در حال حاضر مشترکین فعال مجله امتداد 10 هزار نفر هستند که هر ماه این مجله را از طریق پست دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به محتوای مجله امتداد ابراز داشت: مطالب این مجله در سه عنوان جنگ دیروز، جنگ امروز و جنگ فردا ارائه می‌شود.

مهدیان خاطر نشان کرد: این مجله یک ضمیمه دیگر به عنوان «سبک زندگی» دارد که مطالب مرتبط با جنگ نرم و تهدیدات پیش روی کشور در این قالب گنجانده شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌های شبکه فرهنگی امتداد سامانه پیامک این شبکه است که پنج بسته روایت، ولایت، شهادت، رفاقت و صداقت را شامل می‌شود.

مدیر شبکه فرهنگی امتداد با اشاره به اینکه 5 هزار نفر در این شبکه پیامکی عضو هستند عنوان داشت: این افراد هر روز از این شبکه چند پیامک زیبا در موضوع دفاع مقدس دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بخش‌های دیگر مجله فرهنگی امتداد مانند پیام‌گیر خودکار، کارت‌های پیامک، تلفن گویای امتداد، پایگاه اینترنتی و نشریه الکترونیکی امتداد در این شبکه فرهنگی فعال هستند.

مهدیان بیان داشت: نشریه الکترونیکی امتداد هر دو هفته یک بار به روز می‌شود و مطالب مفیدی در زمینه دفاع مقدس و معرفی محصولات و فعالیت‌های مؤسسه طلایه‌داران آفاق نور برای استفاده علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول