اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم:

میدان نبرد امروز از دفاع مقدس پیچیده‏تر و دشوارتر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: میدان نبرد امروز از صحنه هشت سال دفاع مقدس پیچیده‏تر و دشوارتر است.

میدان نبرد امروز از دفاع مقدس پیچیده‏تر و دشوارتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، سردار علی استادحسینی عصر امروز در مراسم افتتاح مقاومت بسیج بعثت درجزین که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: میدانی که امروز مقابل خود داریم، یقیناً از میدان هشت سال دفاع مقدس پیچیده‏تر و دشوارتر است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این مراسم به بیان اهمیت نظام صالحین در پایگاه‏ها پرداخت و افزود: نیروی ایثار و فداکاری است که همه معادلات دشمن را به هم می‏ریزد و باید در بین جوانان طرح شود.

استادحسینی بیان داشت: اگر بتوانیم نیروی ایثار و فداکاری را در خود و جامعه بیش از پیش تقویت کنیم، همه معادلات قدرت‏های مادی دنیا به سود ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: هر چه داریم به برکت جان‏فشانی‏ها و فداکاری‏های شهدا و روحیه شهادت‏طلبانه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

استادحسینی یادآور شد: بخش مهمی از قدرت ملی کشور، ناشی از روحیه ایثار است که در جنگ به صورت شهادت‏طلبی ظاهر شد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول