اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا (ع):

از هر 100 پاسدار 97 نفر در دفاع مقدس شهید، جانباز یا اسیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت:از هر 100 پاسدار 97 نفر در دفاع مقدس شهید، جانباز و یا اسیر شدند.

از هر 100 پاسدار 97 نفر در دفاع مقدس شهید، جانباز یا اسیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در پادگان شهید برونی مشهد افزود: ز

احمدی با بیان اینکه شتاب رشد سپاه زیاد است، تصریح کرد: سنگینی بار اطاعت از ولی امر مسلمین بر دوش سپاه سنگین‎تر از عملیات‎های دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: گستره نفوذ سپاه امروز از دفاع در یک محدوده خاص فراتر رفته است و  مسئولان اسرائیل گفته‎اند که خیمه‎های امام و رهبری را در کنار مرزهای خود مشاهده می‎کنند.

وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس فردی است که وزرای عالی رتبه آمریکا او را مزاحم رسیدن به منافع خود عنوان می‎کنند، او فردی تاثیرگذار در دفاع از حق مستعضفان دنیاست و تاثیر زیادی در ضربه زدن به منافع آمریکا داشته است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به موفقیت‎های نیروی زمینی سپاه در تامین امنیت مرزهای کشور خاطرنشان کرد: از 8 هزار کیلومتر طول مرزهای ایران با کشورهای همسایه، حساسترین بخش‎ها شامل 3 تا 4 هزار کیلومتر در مسئولیت سپاه است و سپاه با 6 لشگر در جنوب‌شرق و شمال‌غرب و قسمتی از مرزهای دریایی شاخصه‎های امنیت را بالا برده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در ارتباط با فعالیت‎های عمرانی نیز گفت: در بخش عمرانی و فراهم کردن امکانات زندگی در شأن ملت ایران، سپاه با فعالیت‎های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نقش پررنگی دارد و اکنون تعداد زیادی از بزرگترین پروژه‎های عمرانی کشور به دست متخصصان سپاه در حال انجام است.

احمدی، نیروی هوایی سپاه را دارای توانمندی‎های بالایی دانست و خاطرنشان کرد: تنها بخشی از توانمندی‎های این نیرو در رزمایش‌ها به نمایش در می‎آید.

فرمانده سپاه امام‌رضا(ع) تعمیق معنویت در جامعه را یکی از بخش‎های عظیم برنامه‏های سپاه عنوان و خاطرنشان کرد: در این بخش اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است و در تمام رده‎های بسیج حلقه‎های معرفت 22 نفره تشکیل شده است و تاکنون 12 هزار حلقه معرفتی ایجاد شده است.

وی افزود: از ابتدای مهرماه سال جاری عضویت در بسیج انحصارا" در حوزه جنگ نرم تعریف شده که در قالب طرح صالحین انجام می‏شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: امواج نیروهای مردمی به زیارت‎گاه‏های شهدای دفاع مقدس اعزام شده‏اند به نحوی که اعزام‎های ما هفت برابر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام به اردوها جهادی در سال‎های اخیر 6 برابر شده و مراسم تکریم شهیدان عالی مقام نیز 10 برابر نسبت به گذشته رشد داشته است که جزو مبنایی‎ترین روش‌های فرهنگی برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است. فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود:در سال گذشته هزار مورد یادواره شهدا در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول