اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری منطقه ویژه پارس جنوبی انجام می‌شود

برپایی دومین جشنواره تئاتر دفاع مقدس یادواره شهید تندگویان

خبرگزاری فارس: کارگردان برجسته تئاتر کشور از برپایی دومین جشنواره تئاتر دفاع مقدس یادواره شهید تندگویان در عسلویه خبر داد.

برپایی دومین جشنواره تئاتر دفاع مقدس یادواره شهید تندگویان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه رضا بهارلو در آیین برپایی نخستین کارگاه آموزش اصول و مبانی بازیگری تئاتر در عسلویه اظهار کرد: تئاتر از هنرهای اصیل و ماندگار در کشور بوده و تقویت هنرمندان این رشته ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی این کارگاه افزود: این کارگاه آموزشی به همت روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان برگزار شده است.

کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر با اشاره به اصول و مباحث آموزشی در این کارگاه خاطر نشان کرد: مباحثی از جمله آشنایی با مبانی بازیگری، تخیل، جلوگیری از استرس، تعریف ارتباط در صحنه، تربیت حس و همچنین ارتباط نقش‌ها با یکدیگر در این کارگاه آموزشی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهارلو تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به مدت سه ماه تا آغاز هفته دفاع مقدس امسال (پایان شهریورماه) برگزار می‌شود و همزمان با شروع دومین جشنواره تئاتر استانی پایان می‌یابد.

وی از برپایی دومین جشنواره تئاتر دفاع مقدس یادواره شهید تندگویان در عسلویه خبر داد و گفت: دومین جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس "یادواره شهید محمدجواد تندگویان" با تلاش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، با هدف حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به منظور حمایت از خلاقیت‌ها و استعدادهای هنری استان بوشهر برگزار می‌شود.

بهارلو با اشاره به جایگاه تئاتر استان بوشهر در کشور گفت: استان بوشهر هنرمندان برجسته و مستعدی را به عرصه تئاتر و سینمای کشور معرفی کرده است. 

براساس این گزارش نخستین دوره کارگاه آموزشی با عنوان "فصل نخست" با حضور 40 هنرمند تئاتر در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول