اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت سردار شهید ابراهیم یعقوبی

جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس در ساوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس با عنوان یاقوت‌های سرخ در این شهرستان خبر داد.

جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس در ساوه برگزار می‌شود

علی‌ شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره افتخار‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس و با محوریت سردار شهید ابراهیم یعقوبی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود که یک بخش آن به اجرای نمایش‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره و بخش دیگری به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی اختصاص دارد.

به گفته وی این جشنواره به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادآوری دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 20 خرداد ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند افزود: زمان برگزاری این جشنواره 31 شهریور ماه است که طی آن به برترین نمایش‌ها جوایز نفیس و ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

شعبانی با اشاره به مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در برگزاری این جشنواره خاطر نشان ساخت: جشنواره یاقوت‌های سرخ به همت واحد هنرهای نمایشی این شهرستان برگزار می‌شود که امید می‌رود حرکت ماندگاری در نهادینه ساختن فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی پرداختن به تئاتر دفاع مقدس را پاسداشت ارزش‌های دینی و ملی دانست و اظهار کرد: ارج نهادن به ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به جوانان پاسداشت جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: امیدواریم در جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس شاهد تولید نمایش‌هایی باشیم که عطر والای شهادت، ایثار و جوانمردی را در فضای جامعه پراکنده کند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول