اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ستاد تجلیل از شهدا در همدان

برنامه‌های ورود پیکر 30 شهید دفاع مقدس به همدان اعلام شد

خبرگزاری فارس: فهرست برنامه‌ها از زمان ورود 30 شهید دوران دفاع مقدس به همدان اعلام شد.

برنامه‌های ورود پیکر 30 شهید دفاع مقدس به همدان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، فهرست برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط ستاد تجلیل از شهدا در همدان از زمان ورود 30 شهید دوران دفاع مقدس به همدان تا قبل از تحویل پیکرهای مطهر به شهرستان‌ها اعلام شد.

پیکر مطهر 30 شهید دوران دفاع مقدس که تعداد 28 شهید از آنها گمنام هستند در ساعت 18 امروز به محل میدان فرودگاه شهر همدان می‌رسند.

مراسم استقبال مردم شهر همدان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان، ساعت 18 در محل میدان امامزاده عبدالله همدان و با حضور عموم مردم مومن این شهر برگزار می‌شود.

همچنین پس از برگزاری مراسم استقبال مردمی پیکرهای مطهر در ساعت 19 و 30 دقیقه به سمت میدان مرکزی شهر، چهارراه خواجه رشید، میدان پژوهش تشییع و در نهایت برای اجرای مراسم دعای کمیل و وداع به گلزار شهدای شهرستان همدان منتقل می‌شوند.

مراسم وداع ساعت 21 در پنج‌شنبه شب به همت مؤسسه مردمی آخرین پلاک و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

روز جمعه مورخ 26 خرداد مراسم دعای ندبه توسط نمازگزاران پارک کودک از ساعت شش تا هشت صبح در محل میدان آرامگاه بوعلی سینای همدان برگزار می‌شود.

برنامه بعدی در روز جمعه، تحویل پیکرهای مطهر به شهرستان‌های استان همدان در ساعت 9 صبح از محل باغ موزه دفاع مقدس همدان است.

در روز جمعه نیز مراسم تشییع و تدفین ذاکر اهل‌بیت شهید "سید رضا حسینی" بعد از برپایی نماز جمعه در محل گلزار شهدای شهرستان همدان برگزار می‌شود ضمن اینکه مراسم تشییع و تدفین شهید روح‌الله عباسی‌خجسته نیز بعد از بر پا کردن نماز جمعه در محل گلزار شهدای روستای باباخنجر شهرستان کبودراهنگ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول