اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آبیک:

نقش جهادگران در دفاع مقدس کلیدی بوده است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک نقش جهادگران ایثارگر در دوران دفاع مقدس را ارزشی و کلیدی بیان کرد.

نقش جهادگران در دفاع مقدس کلیدی بوده است

حسن نصیری امروز در حاشیه بازدید از مادران و همسران 10 شهید روستای زیاران به خبرنگار فارس در آبیک گفت: جهادگران در دوران 8 سال جنگ تحمیلی در محورهای پشتیبانی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و خدمات فنی و مهندسی نقش بسزایی ایفا کردند.

وی افزود: تجربیاتی که ایثارگران به‌ویژه جانبازان و آزادگان برای انقلاب اسلامی برجای گذاشتند، ارزشمند و کلیدی است.

این مسئول ادامه داد: ‌جهادگران ایثارگر در دوران دفاع مقدس در خطوط عملیات به عنوان نیروهای رزمی و به‌ویژه نیروهای خودجوش و مردمی حضوری پررنگ داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اضافه کرد: با تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل فعالیت‌ها و خدمات در مناطق روستایی محروم و توسعه نیافته آغاز شد.

نصیری افزود: عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته از ماموریت‌های اصلی جهادگران بوده که از جمله این فعالیت‌ها نیز می‌توان به ایجاد راه‌های روستایی، بخش‌های فرهنگی، بهداشتی، احداث مدرسه، مسجد و خدمات مختلف اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همزمان با آغاز جنگ تحمیلی نیروهای جهاد سازندگی همچون اقشار مختلف جامعه در جبهه‌ها حضور یافتند و به دلیل سطح بالای خدمات جهادگران امام راحل این قشر را سنگرسازان بی‌سنگر لقب دادند که مایع افتخار جهادگران است.

در این دیدار مادران و همسران 10 شهید روستای زیاران شهرستان آبیک ضمن قدردانی از حضور مسئولان بر تصریح در برطرف کردن مشکلات مردم به‌ویژه مشکلات آب و کانال‌کشی کلاوه روستای زیاران از سوی مسئولان تاکید کردند.

در این بازدید که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شده بود از سوی  اداره جهاد کشاورزی شهرستان آبیک به 10 خانواده شهید جهادگر روستای زیاران هدایایی اهدا شد.

روستای زیاران شهرستان آبیک 33 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که شهید چنگیز بهرامی از شهدای جاویدالاثر این روستا است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول