اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه سال جاری

دومین کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس در پلدختر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر گفت: کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس در مهرماه سال جاری در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

دومین کنگره ملی شعر و خاطره دفاع مقدس در پلدختر برگزار می‌شود

غلامرضا محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: این کنگره شامل چهار بخش شعر، خاطره، بخش ویژه کاروان راهیان‌نور و تجلیل از سرداران شهید پلدختر است.

وی با تاکید بر فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس و مقاومت گفت: شهرستان پلدختر، شهر شهیدان و هویزه ثانی که قدمگاه شهدای دفاع مقدس است و بیش از 70 بار مورد هجوم وحشیانه هوایی قرار گرفته و بیشترین اعزام نیرو را به نسبت جمعیت به جبهه‌های حق علیه باطل داشته است، نیازمند توجه و تلاش همه مسئولان در حوزه دفاع مقدس دارد.

محمودی شعر و هنر را بهترین وسیله برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس تابلویی زیبا از معرفت، بصیرت و شناخت ملت ایران و سراسر دوران هشت سال دفاع مقدس پر از زیبایی است.

وی ادامه داد: این زیبایی‌ در دید هنرمندان به نقطه کمال و اوج می‌رسد و زبان شعر برنده‌ترین سلاح فرهنگی در مقابل توطئه‌های نرم دشمنان است و مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان نیازمند کار و تلاش در حوزه‌های مختلف دینی و فرهنگی برای تولید قدرت نرم است و تحقق آن زمینه مصون ماندن ملت به ویژه جوانان برابر هجمه‌های دشمنان را فراهم می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر با اشاره به برگزاری موفق نخستین کنگره منطقه‌ای شعر دفاع مقدس در سال گذشته در این شهرستان خواهان توجه و همکاری بیشتر مسئولان محلی شهرستان به خصوص فرمانداری برای برگزاری این کنگره شد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول