اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ارزش‌های دفاع مقدس نباید بر زمین بماند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر ارزش‌های دفاع مقدس بر زمین بماند همه ما مسئولیم.

ارزش‌های دفاع مقدس نباید بر زمین بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران که با اتفاق مدیر کل سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صورت گرفت، کار در بنیاد شهید را عاطفی و اعتقادی برشمرد.

وی با تقدیر از خدمات صمیمی مدیرکل سابق بنیاد شهید مازندران که الان در بنیاد شهید شهر تهران فعالیت می‌کند را صمیمانه با خانواده‌های شهدا توصیف کرد و برای مدیریت جدید رضایی بر بنیاد شهید مازندران که خود برادر سه شهید است آروزی موفقیت کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه تمام موفقیت‌های ایران اسلامی از ارزش‌‌های دفاع مقدس نشات می‌گیرد، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و ارزش‌های این مقوله مهم در سرنوشت کشور، کشورمان را واکسینه کرد.

امام جمعه مرکز مازندران مدیریت بر بنیاد شهید را فرهنگی و اعتقادی دانست و تصریح کرد: زنده‌نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت از جمله ماموریت‌های بنیاد شهید است که باید براساس کارکردهای ایثارگران در جنگ و صبر خانواده‌های شهدا تدوین و تبیین شود.

طبرسی تبعیت از رهبر معظم انقلاب را تنها راه موفقیت ایران اسلامی در مواجهه با مشکلات برشمرد و بیان داشت: تمام ارزش‌های دفاع مقدس باید احیا شوند.

وی بااشاره به اینکه اگر شعارها و ارزش‌های دفاع مقدس بر زمین بماند همه ما مسئولیم، گفت: نخستین وظیفه مسئولان و کارگزاران نظام حفظ ارزش‌های انقلابی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار توانمندسازی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را رویکرد بنیاد شهید از سال گذشته تاکنون برشمرد و گفت: انجام کارهای فرهنگی در کنار کارآفرینی از اولویت‌های بنیاد شهید است که به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی بااشاره به اینکه کارآفرینی در نگاه بنیاد شهید مهم‌تر از استخدام در دستگاه‌ها است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته کارآفرینی صورت گرفته در مجموعه بنیاد شهید بیشتر از استخدام بوده است.

انصاری از اجرای طرح مراجعه معکوس در بنیاد شهید خبر داد و خاطرنشان کرد: به جای مراجعه خانواده‌های بنیاد شهید به اداره، کارکنان و مسئولان بنیاد شهید به دیدار خانواده‌های شهدا می‌آیند.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول