اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

رواج بدحجابی موجب بروز مفاسد اخلاقی در جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: رواج بدحجابی و بی‌بند و باری موجب بروز مفاسد اخلاقی در جامعه می‌شود.

رواج بدحجابی موجب بروز مفاسد اخلاقی در جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیت‌الله هادی باریک‌بین امشب در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر اقبالیه برگزار شد با اشاره به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: امروز بانوان ما باید حجاب و عفاف خود را در جامعه رعایت کرده و به دیگران ترویج دهند.

امام جمعه شهرستان قزوین با اشاره به رواج بی‌حجابی در جامعه خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای هنجارشکن می‌خواهند ارزش‌های والای شهدا و رزمندگان و جانبازان را تضعیف کرده و باید مسئولان نیروی انتظامی قاطعانه با این افراد هنجارشکن برخورد کنند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری به اقدامات مسئولان فرهنگی و نیروی انتظامی با ترویج‌دهندگان بی‌حجابی در جامعه افزود: مسئولان فرهنگی با برخوردهایی در این خصوص و نیروی پرتلاش انتظامی اقدامات جدی انجام داده که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مسئله اخلاق در جامعه تأکید کرد و گفت: کشور ما کشوری اسلامی و قرآنی است و باید حرکت قرآنی در کشور صورت گرفته تا زنان و مردان ایرانی با بهره‌گیری از تعالیم قرآنی در مسیر سعادت گام بردارند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تهاجم فرهنگی تاکید کرد: آن‌ها تلاش دارند تا جوانان ما را نسبت به اسلام و نظام و هویت‌شان بی‌تفاوت و بیگانه کنند که لازم است برای مقابله با آن‌ها توجه بیشتری به فعالیت‌های فرهنگی انجام شود.

امام جمعه شهرستان قزوین تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران که برآمده از خون هزاران شهید است باید فرهنگ اسلامی با ارزش‌های اسلامی و آموزه‌های قرآنی در جامعه ترویج شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شهرستان قزوین با اشاره به فصل تابستان و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان یادآور شد: مسئولان فرهنگی باید برای اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان همت گمارند.

باریک‌بین به برگزاری کلاس‌های قرآنی و بیان مسائل احکام در میان جوانان تأکید کرد و ادامه داد: امروز جوانان و نوجوانان ما تشنه معارف الهی و اسلامی بوده و باید در این راستا تلاش بیشتری انجام دهیم.

در ادامه این دیدار احمد عجم استاندار قزوین با اشاره به برنامه‌هایی در راستای مسائل فرهنگی در استان قزوین اذعان کرد: با هماهنگی بین مدیران دستگاه‌های اداری استان قزوین و هم‌فکری با ائمه جمعه و روحانیون توانسته‌ایم برنامه‌های مطلوبی در این خصوص در زمینه مسائل حجاب و عفاف در این استان انجام دهیم.

وی در خاتمه در خصوص اقدامات انجام گرفته در این استان و همچنین پیرامون مصلی‌های نماز جمعه استان قزوین گزارشی را محضر امام جمعه شهرستان قزوین و سایر ائمه جمعه ارائه کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول