اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

نهادهای مسئول نباید در برابر بی‌عفتی و بدحجابی ساکت باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: با توجه به شرایط فرهنگی حاکم بر کشور،‌ نهادهای مسئول نمی‌توانند در برابر ترویج بی‌عفتی ساکت باشند.

نهادهای مسئول نباید در برابر بی‌عفتی و بدحجابی ساکت باشند

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ملت ایران در زمان قیام علیه حکومت طاغوت، اجرای احکام و تعالیم دین مبین اسلام بود.

وی تصریح کرد: این خواسته در شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تبلور یافت و از سال 42 به بعد ملت ایران هزاران شهید و جانباز برای اجرای احکام و حدود اسلامی تقدیم کردند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: البته این خواسته یک شبه و در خرداد 42 ایجاد نشد و مردم حداقل از دوران انقلاب مشروطه پیگیر این حق بودند.

* اسلام مهم‌ترین مانع در برابر غرب است

رهبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای توهین به اعتقادات مذهبی مسلمانان گفت: تمام این موارد ریشه در کینه و دشمنی غربی‌ها نسبت به اسلام و مسلمانان دارد، چرا که آنها می‌دانند فرهنگ اسلامی مهم‌ترین مانع در برابر زیاده‌خواهی‌های آنها است.

وی ادامه داد: به همین دلیل تلاش زیادی برای منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان طی دهه اخیر صورت داده‌اند که یکی از تاثیرهای آن شیوع بدحجابی در بین جوانان ایرانی است.

* جوانان بدحجاب ضد دین نیستند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین دلسوزان اسلام و انقلاب و مسئولان متولی امور فرهنگی و مذهبی نمی‌توانند در برابر شیوع بدحجابی در کشور ساکت و بی‌تفاوت باشند.

رهبر متذکر شد: البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که برخورد با بدحجابی در جامعه با توجه به اینکه باید با دقت و کارشناسی شده صورت گیرد.

وی ادامه داد: این جوانان ضد دین نیستند و اگر به درستی مسائل فرهنگی به آنها تفهیم و آموزش داده شود، به طور قطع در دام غربی‌ها نمی‌افتند.

این مسئول درباره اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با بدحجابی در کشور متذکر شد: این اقدام ضروری بوده، اما کافی نیست.

رهبری در پایان اذعان داشت: در کنار اقدامات سخت‌گیرانه باید راهکارهای فرهنگی نیز لحاظ شده و جوانان و نوجوانان را از نظر فرهنگی آگاه سازیم و در آن صورت است که می‌توانیم جوانان مسلمان را از توطئه‌های غرب مصون نگاه داریم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول