اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زهره‌ طبیب‌زاده ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

نیروی انتظامی با مظاهر فساد و بدحجابان برخورد سختگیرانه داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر گفت: نیروی انتظامی با مظاهر فساد و بدحجابان برخورد سختگیرانه داشته باشد.

نیروی انتظامی با مظاهر فساد و بدحجابان برخورد سختگیرانه داشته باشد

زهره‌ طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در حال حاضر اندیشه اسلامی در سراسر جهان به ویژه از سوی نسل جوان مورد پذیرش زیادی قرار گرفته و امروزه جوانان بسیاری تشنه دریافت احکام و تعالیم اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: روی آوردن نسل جوان به دین مبین اسلام و استقبال جوانان و نوجوانان برای پذیرش تعالیم معنوی و احکام الهی مکتب اسلام موجب شده است که کشورهای غربی به فکر اجرای توطئه‌هایی برای منحرف ساختن جوانان باشند.

نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اثبات این توطئه‌ها و دست‌داشتن غربی‌ها در اجرای آن چندان سخت نیست و با مشاهده تحولات جهانی و رویکرد حاکمان غرب می‌توان جنگ نرم گسترده و تهاجم بی‌امان فرهنگی علیه تعالیم و مقدسات را مشاهده کرد.

ترویج بدحجابی یکی از عناصر تهاجم فرهنگی است

طبیب‌زاده با اشاره به تلاش غربی‌ها برای ترویج بدحجابی و بی‌حجابی در جوامع اسلامی اظهار داشت: این امر یکی از عناصر اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان علیه اسلام بوده که هدف نهایی اجرای این توطئه منحرف ساختن ذهن جوانان مسلمان است.

وی در پاسخ به این پرسش که اقدام نیروی انتظامی برای اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد با بدحجابی را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: ترویج بدحجابی در جامعه یکی از مظاهر اصلی فساد است و به هر حال دستگاه‌های مسئول نمی‌توانند از کنار این امر به سادگی عبور کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: بنابراین برخورد با کسانی که به صورت علنی اقدام به ترویج بدحجابی در جامعه‌ای که اکثریت مطلق آن را مسلمانان با ریشه‌ها و باورهای عمیق مذهبی تشکیل می‌دهد، یکی از وظائف ذاتی دستگاه‌های مسئول از جمله نیروی انتظامی به شمار می‌آید.

جوانان ما ضد دین نیستند

طبیب‌زاده متذکر شد: البته معتقدم که جوانان ما ضد دین نیستند و بسیاری از بدحجابان فریب خورده و با برنامه‌های فرهنگی می‌توان این افراد را از دامی که برای آنها تدارک دیده شده است، آگاه کرد.

وی افزود: بنابراین برخورد‌های سخت‌گیرانه نباید اصل قرار گرفته و به این موضوع باید به عنوان مکمل برنامه‌های فرهنگی نگاه شود.

نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در نتیجه نحوه برخورد دستگاه‌های مسئول با موضوعات اجتماعی از جمله مقوله بدحجابی هم باید فرهنگی باشد و هم تنبیهی.

طبیب‌زاده تاکید کرد: انتظار این است که برخوردهای نیروی انتظامی به عنوان مکمل برنامه‌های فرهنگی بوده و اولویت اقدامات در این حوزه فرهنگی باشد.

وی در پایان گفت: بنابراین ضمن اینکه نیروی انتظامی موظف است با مظاهر فساد در جامعه برخورد سخت‌گیرانه داشته باشد، باید توجه داشت که هدف اصلی آگاهی بخشی به نسل جوان است.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول