اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا:

نباید اجازه رشد به ویروس بدحجابی بدهیم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم ویروس بدحجابی رشد کند گفت: باید با استفاده از سرمایه‌های معنوی و مردم مؤمن برای جلوگیری از رشد این ویروس اقدام کنیم.

نباید اجازه رشد به ویروس بدحجابی بدهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در جمع فرماندهان نیروی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی به دلیل وسعت و شبانه‌روزی بودن کار خود وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارد و کارکنان این نهاد باید با جدیت کار خود را دنبال کنند.

وی افزود: در استان‌هایی مثل بوشهر که مردمی متدین و مؤمن دارد نباید اجازه دهیم ویروس بدحجابی رشد کند و باید با استفاده از سرمایه‌های معنوی و مردم مؤمن برای جلوگیری از رشد این ویروس اقدام کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: تلاش ما انجام وظیفه قانونی و شرعی است و در این راه نهایت دقت خود را انجام می‌دهیم تا مورد اعتراض قرار نگیریم.

وی با اشاره به تلاش‌های رضا محمدی‌یگانه فرمانده سابق نیروی انتظامی بوشهر گفت: ایشان تلاش‌های زیادی در مدت حضور در استان بوشهر انجام دادند و این تلاش‌ها موجب شده سطح امنیتی استان ارتقا یابد.

فرمانده انتظامی ناجا تاکید کرد: تامین نظم و امنیت اجتماعی، ترافیک، مبارزه با مفاسد اخلاقی، مقابله با مواد مخدر و حفاظت از مرزها از مهم‌ترین اولویت‌های کار فرمانده جدید در بوشهر است.

احمدی‌مقدم بیان کرد: باید مراقب بود تا با پدیده توسعه اعتیاد در استان مواجه نشویم و همواره مراقب نسل جوان باشیم.

وی با اشاره به انتصاب حیدر عباس‌زاده به‌ عنوان فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ایشان نخستین فرمانده بومی نیروی انتظامی در استان بوشهر است که خدمات شایسته‌ای نیز در استان ایلام داشته است.

فرمانده ناجا گفت: شرایط استان بوشهر ویژه و مهم‌‌تر از استان ایلام است و فرمانده جدید باید به این نکته توجه داشته و در مسیر تامین امنیت و مقابله با بی‌قانونی حرکت کند.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر نیز گفت:‌ مردم استان بوشهر مردمی دیندار، متدین، مؤمن و وفادار به نظام اسلامی هستند و خدمت به آنان برای هر مسئولی افتخار است.

حیدر عباس‌زاده افزود: بدون تردید کمترین توقع مردم این است که تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند ناجا در سال‌های اخیر با قوت حفظ شود.

لازم به ذکر است امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بوشهر، حیدر عباس‌زاده به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول