اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

بدحجابی از مهم‌ترین دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با اشاره به بدحجابی و ناهنجاری‌های اخلاقی گفت: بدحجابی از مهم‌ترین دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه است.

بدحجابی از مهم‌ترین دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدداوود شاهچراغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: امام موسی کاظم (ع) با توجه به اینکه نیمی از عمر خود را در زندان به سر بردند همواره تلاش‌های بسیاری در راستای ترویج دین مبین اسلام می‌کردند و از درون زندان نیز پیام‌هایی را برای شیعیان صادر می‌کردند.

امام جمعه قیامدشت در ادامه با اشاره به 27 رجب سالروز بعثت پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) اظهار داشت: روز بعثت حضرت رسول (ص) به عنوان یکی از چهار روز ممتاز و برجسته مسلمانان مطرح است و امیدواریم همگان با درک فضایل این روز بزرگ استفاده کافی را از آن ببرند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) به خاطر دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای بیان داشت: دستگیری این عوامل نشان‌دهنده این است که اگر کسی بخواهد به نخبگان ایران اسلامی معترض شود با مقاومت و پایداری نیروهای اطلاعاتی مواجه می‌شود و دستگیری این عوامل پاسخ دندان‌شکنی به صهیونیست‌ها، آمریکا و عوامل آنها است.

شاهچراغی عنوان کرد: دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای از عنایات خداوند متعال است و به تروریست‌ها نشان داد نمی‌توانند از عدالت بگریزند.

امام جمعه قیامدشت با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن اوقات فراغت، خانواده‌ها باید توجه ویژه‌ای به فرزندان خود داشته و برنامه‌ریزی منظمی برای آنها انجام دهند.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه متاسفانه ناهنجاری‌های اخلاقی شدت یافته است، گفت: این بدحجابی‌ها آسیب جدی به جامعه زده و بنیان خانواده‌ها را سست می‌کند و ضمن قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی از آنها می‌خواهیم برخورد جدی با این ناهنجاری اخلاقی داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول