اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد

انتخاب همایش "نماز و حجاب" ابهر به‌عنوان الگوی کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از الگو شدن اجلاس نماز و حجاب ابهر در کشور خبر داد.

انتخاب همایش "نماز و حجاب" ابهر به‌عنوان الگوی کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، سعید ناصری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به بازتاب کشوری همایش نماز و حجاب ابهر اشاره و اظهار کرد: این امر موجب شد که علاوه بر قرار گرفتن مطالب این همایش در صفحه‌های نخست نشریه ستاد اقامه نماز کشور، پیام آیت‌الله جوادی آملی به این همایش به‌عنوان مطلب روی جلد این نشریه به چاپ رسیده است.

وی افزود: ویژگی‌های پیام آیت‌الله جوادی آملی به همایش نماز و حجاب ابهر منحصربه‌فرد بود و ویژگی بعدی این اجلاس همزمانی برگزاری اجلاس با چاپ مقالات بود که نظیر چنین اجلاس‌هایی در کشور کمتر پیدا می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از الگو شدن اجلاس نماز و حجاب ابهر در کشور خبر داد و گفت: در ستاد اقامه نماز کشور، مسئولان تاکید داشتند که اجلاس ابهر می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

وی با بیان اینکه اجلاس نماز و حجاب ابهر اجلاسی به نام استانی بود اما به اندازه یک اجلاس ملی و کشوری برگزار شد و در آخر از تلاش مسئولان ابهر در اجرای این همایش قدردانی کرد.

مجید مرادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر نیز در ادامه این جلسه گفت: هیچ کدام از گروه‌های موسیقی استفاده کننده از ارکست از اداره ارشاد مجوز ندارند، چرا که کار حرام و خلاف شرع بوده و هیچ ارگانی به کار حرام مجوز نمی‌دهد.

همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ابهر نیز در ادامه با بیان اینکه باید طرح و طراحی برای جشن‌ها داشته باشیم، بیان کرد: چون طراحی نداریم مشکلات امنیتی به وجود می‌آید.

جمشید یوسفلی با اشاره به بحث پارک پردیس ابهر گفت: این پارک به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و به دلیل وجود فضای طبیعی و مجموعه ایجاد شده در فضای این پارک، شاهد حضور پرشور مردم است.

وی افزود: فضای ایجاد شده از سوی شهرداری نمی‌تواند پاسخگوی مسائل فرهنگی باشد که ما می‌توانیم فضای مناسب برای برنامه‌های فرهنگی در اختیار دستگاه‌های مرتبط قرار دهیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول