اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

بدحجابی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ غربی است

خبرگزاری قارس: امام جمعه سلماس با اشاره به تلاش بی‌وقفه غرب برای تضعیف باورهای دینی نسل جوان، گفت: بدحجابی و بی‌حجابی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ غربی در کشور است.

بدحجابی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی  سلماس از بی‌حجابی و بدحجابی به عنوان زمینه‌ساز ترویج فرهنگ غربی نام برد و اظهار داشت: عفت و پاکدامنی نیز ضامن سلامتی جامعه اسلامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سلماس عفاف و حجاب را ارزشی والا برای زنان دانست و تصریح کرد: تأکید اسلام به رعایت عفاف و حجاب از سوی بانوان نشان‌دهنده توجه ویژه اسلام به نقش زن در جامعه است به طوری که رعایت عفاف و حجاب اسلامی سبب رشد و تکامل جامعه خواهد شد.

موسوی بر ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه تأکید کرد و گفت: متاسفانه امروزه ورود لباس‌های ضداسلامی کشورهای غربی به داخل کشورمان زمینه بی‌حجابی و بدحجابی را فراهم کرده و جوانان بدون توجه به فرهنگ غنی اسلامی، ناخودآگاه فرهنگ مبتذل غربی در کشور را ترویج می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه غرب همه تلاش خود را برای تضعیف باورهای دینی نسل جوان جامعه اسلامی به کار گرفته است، اضافه کرد: نظام سلطه امروز برای ترویج بی‌بندوباری و بی‌عفتی در جوامع اسلامی سرمایه‌گذاری گسترده را انجام داده است.

امام جمعه سلماس با بیان اینکه همه کشورهای اسلامی به ویژه ایران در حال حاضر مورد شدیدترین تهاجم‌های فرهنگی قرار دارد گفت: استکبار جهانی با امکانات بسیار گسترده و با به کارگیری ده‌ها و صدها فرستنده رادیویی و تلویزیونی و کانال‌های بی‌شمار ماهواره‌ای و شبکه‌های گسترده خبری و رسانه‌ای و صرف میلیاردها دلار، به شدت می‌کوشد تا ارزش‌های معنوی، اخلاقی و اعتقادات دینی را زیر سؤال ببرد.

امام جمعه سلماس اظهار داشت: فرهنگی که در جوامع اسلامی وجود دارد به یقین با فرهنگ غرب تفاوت دارد و وظیفه ما در پاسداری از فرهنگ انسانی و ارزشی این است که از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول