اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه احمدی‌مقدم از دستگاه‌های فرهنگی

نیروی انتظامی در مبارزه با بدحجابی تنها شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: برخی دستگاه‌های فرهنگی در موضوع مبارزه با بدحجابی نیروی انتظامی را یک شبه تنها گذاشتند.

نیروی انتظامی در مبارزه با بدحجابی تنها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد عملکرد ناجا در بخش مبارزه با بدحجابی اظهار داشت: از مجامع رسمی فشاری متوجه ما نیست هر چند در مبارزه با بدحجابی برخی به خاطر مسائل صنفی نقطه نظراتی دارند اما تاثیری در کار ما ندارد.

وی افزود: در مبارزه با بدحجابی مردم و روحانیت از ناجا حمایت کردند و امیدواریم با حمایت بیشتر روند کار بهتر انجام شود.

فرمانده انتظامی ناجا تصریح کرد: در مبارزه با بدحجابی، اینکه برخی دستگاه‌های فرهنگی نیروی انتظامی را یک شبه تنها گذاشته‌اند مورد گلایه است.

احمدی‌مقدم گفت: انتظار داریم بخش‌هایی که می‌گویند این کار فرهنگی است وارد عمل شده تا ما نیز آثارش را ببینیم.

وی بیان کرد: بر اساس برآوردهای دستگاه‌های اجرایی در مورد مبارزه با بدحجابی تمام شاخص‌ها نشان می‌دهد که وضع بدتر نشده است و شاهد کاهش خانه‌های فساد و توزیع مشروبات الکلی هستیم.

فرمانده انتظامی در پاسخ به سئوالی در مورد مشکلات موضوع ته لنجی در بوشهر گفت: در این رابطه ما مجری قانون هستیم هر چند معتقدیم قانون ته لنجی نیازمند بازنگری است.

احمدی‌مقدم افزود: مقررات فعلی ته لنجی دارای اشکال است و باید قابل تشخیص‌تر شود و هر مقرراتی که تصویب شد و مشکلی نیز نداشت ما مجری آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات استان بوشهر در این رابطه این است که این استان خورهای متعددی دارد و ناجا حضور کافی در این خورها ندارد که با طرح تقویت دریابانی این مشکل برطرف می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: ناجا در بخش رفع موانع تولید نقش مهمی در عملی کردن شعار امسال دارد و مبارزه با قاچاق کالا نیز بخش مهم دیگری از کار ماست.

وی گفت: در استفاده از پیچیده‌ترین تجهیزات نظامی ناجا به کالاهای ایرانی رو آورده و در سال‌های آینده نیازی به تجهیزات خارجی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول