اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر خبر داد

تشکیل 8 تیم بررسی وضعیت حجاب در ادارات ملایر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ملایر از تشکیل هشت تیم بازرسی وضعیت حجاب و عفاف در ادارات ملایر خبر داد.

تشکیل 8 تیم بررسی وضعیت حجاب در ادارات ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سیدرسول حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد عفاف و حجاب در ملایر با بیان اینکه برای رسیدگی به وضعیت حجاب و عفاف، اقامه نماز و صیانت از حقوق شهروندان در شهرستان ملایر تیمی متشکل از نیروهای ادارات شکل خواهد گرفت، اظهار داشت: این تیم مسائل مربوط به این سه مقوله را در شهرستان بررسی خواهد کرد.

وی بر فعال‌سازی شورای اقامه نماز در هر یک از دستگاه‌های اجرایی شهرستان تأکید کرد و گفت: رئیس هر اداره رئیس شورای نماز خواهد بود و ملزم به برگزاری نماز جماعت در ادارات و نهادهای شهرستان است.

معاون سیاسی- اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه مدیران باید قبل از توزیع اعتبارات شهرستانی، مسائل و مشکلات مربوط به نمازخانه سازمان‌های مربوطه را بررسی کنند، تصریح کرد: این بررسی‌ها باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی بهتری نسبت به تعمیر و تجهیز نمازخانه‌ها در ادارات شهرستان انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه مدیران و کارمندان در ادارات باید در خصوص مسائل از اطلاعات و آگاهی کافی برخوردار باشند، عنوان داشت: بسیاری از مدیران و کارمندان اطلاعات و آگاهی دقیقی از مسائل شهری که در آن زندگی می‌کنند ندارند و این خود باعث می‌شود تا در برخی برنامه‌ریزی‌ها با مشکل مواجه شویم.

حسینی بالا بردن اطلاعات و آگاهی برای مسئولان و مدیران را امری مهم برشمرد و گفت: آگاهی بالا باعث انضباط اجتماعی و پاسخگویی بهتر در همه مسائل به مردم جامعه خواهد بود.

وی بیان داشت: ملایر با داشتن مراکز دانشگاهی، حوزه‌های علمیه و بیش از 15 هزار دانشجو و تعداد زیادی دانش آموز باید در فرهنگ نماز، عفاف و حجاب برتر باشد و برای رسیدن به این امر این سه فرهنگ مهم باید از ادارات ما شروع شده و در شهرستان نهادینه شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر همچنین خواستار بروزرسانی اطلاعات و آمار کارمندان در ادارات شد و گفت: تهیه بانک اطلاعات جامع امری ضروری است.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه کارمندان در ادارات رعایت اخلاق اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: تکریم ارباب رجوع به بهترین نحو و داشتن انضباط اجتماعی باید در ادارات رعایت شود.

حسینی در پایان بر ارائه راهکارها و ایده‌های نو از سوی مدیران و کارمندان در ادارات برای بهتر شدن مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول