اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان بشرویه خبر داد

برگزاری همایش عفاف و حجاب در بشرویه

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان بشرویه از برگزاری همایش عفاف و حجاب در تیر ماه سال جاری در بشرویه خبر داد.

برگزاری همایش عفاف و حجاب در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، نرگس رضوانی سه‌شنبه شب در جلسه برنامه‌ریزی همایش عفاف و حجاب که در امامزاده بی‌بی نجمه خاتون (س) مجد برگزار شد، اظهار کرد: در راستای آشنایی با سیره حضرت زهرا (س) و مقام والای آن بانو و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، کمیسیون بانوان بشرویه اقدام به برگزاری همایش عفاف و حجاب در بشرویه کرده است.

وی ادامه داد: همایش عفاف و حجاب در قالب طرح ملی مطهره در تیر ماه سال جاری همزمان با روز ملی عفاف و حجاب در شهرستان بشرویه برگزار می‌شود.

مسئول کمیسیون بانوان بشرویه افزود: در حاشیه این همایش مسابقه وبلاگ‌نویسی و مقاله‌نویسی با موضوع عفاف و حجاب، تهیه بسته‌های فرهنگی، دعوت از سخنران، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و نمایشگاه طرح‌های لباس اسلامی پیش‌بینی شده است.

رضوانی از نمایندگان ادارات خواست عملکرد اداره مربوطه را طی سه سال اخیر در زمینه عفاف و حجاب را در قالب بولتن، نشریه و سی‌دی تهیه کرده تا در طول برگزاری همایش عفاف و حجاب، در معرض بازدیدکنندگان قرار گیرد.

فرماندار بشرویه نیز با اشاره به عقاید و پایبندی مردم شهرستان بشرویه به مسائل دینی و مذهبی اظهار داشت: با توجه به تبلیغات مسموم گروه‌های استکباری علیه نمادها و هویت مردم اسلامی ایران و ترویج بی‌حجابی در جامعه، بانوان شهرستان بشرویه با پیروی از ولایت فقیه و بر طبق آموزه‌های دینی همواره در نحوه پوشش و انتخاب حجاب برتر برجسته و شاخص بوده‌اند.

غلامرضا پورسلطانی افزود: در کشورهای غربی با سوء استفاده از وجود زن در تبلیغات کالاها و جذب مشتری، ارزش و مقام زن را تا حد یک کالا تنزل داده و از حضور زنان محجبه در جامعه جلوگیری می‌کنند.

وی از بانوان خواست تا در برخورد با افراد هنجارشکن در شهرستان در زمینه عدم رعایت عفاف و حجاب بدون حالت تهاجمی و جبهه‌گیری، با پوشش مناسب خود، فرهنگ استفاده از حجاب برتر را به دیگران القا دهند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول