اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان:

رعایت "عفاف" و "حجاب" گردشگران باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: رعایت "عفاف" و "حجاب" گردشگران باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رعایت "عفاف" و "حجاب" گردشگران باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی عصر امروز در جلسه کارگروه حقوق شهروندی گیلان با تاکید بر آموزش‌های حقوق شهروندی در دوره‌های آموزشی و تربیتی نوجوانان بزهکار و مجرم به منظور بازپروری و اصلاح آنها اظهار کرد: نهادینه شدن حقوق شهروندی موجب رشد و تعالی جامعه می‌شود.

وی توجه به حقوق شهروندی را ثمره پیگیری دولت نهم و دهم عنوان کرد و افزود: آموزش کارکنان نهادهای مختلف نیازمند برنامه‌ریزی است.

پورعزیزی از استمرار آموزش حقوق شهروندی به کارکنان اداره‌های دولتی و غیردولتی در گیلان خبر داد و تصریح کرد: آموزش حقوق شهروندی به کارکنان سازمان و نهادها بسیاری از مشکلات ارباب رجوع را برطرف می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خواستار پیگیری سازمان‌ها برای آموزش کارکنان خود شد و بیان کرد: برنامه‌های آموزشی متنوع و اثربخش برای بخش‌های خصوصی در نظر گرفته شده است.

وی به وضعیت پایانه‌های درون و برون‌شهری گیلان اشاره کرد و گفت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان به وضعیت سرویس‌های بهداشتی، مکان انتظار برای مسافران و ... توجه ویژه داشته باشد.

پورعزیزی با تاکید بر نصب شماره تلفن و سامانه پیامک در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گیلان به منظور شکایت مراجعه کنندگان، خاطرنشان کرد: آموزش حقوق شهروندی به نوجوانان بزهکار و خانواده‌های آنها از وظایف سازمان زندان‌ها است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان به برگزاری کلاس‌های آموزش حقوق شهروندی برای نوجوانان زیر پوشش سازمان بهزیستی اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته محورهای هشت‌گانه حقوق شهروندی به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی به گردشگرپذیر بودن گیلان اشاره کرد و افزود: جمعیت بسیاری در ایام تعطیل وارد استان می‌شوند و برای انجام امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب باید تلاش‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

پورعزیزی انجام فریضه امر به معروف را سبب خنثی شدن نفوذ خرده فرهنگ‌ها به جامعه دانست و تصریح کرد: گیلان با توجه به وجود مواهب طبیعی با دیگر استان‌ها متفاوت است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول