اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان شیراز خبر داد

برخورد شدید با پدیده بدحجابی در شیراز

خبرگزاری فارس: دادستان شیراز از برخورد شدید با پدیده بدحجابی در شیراز خبر داد.

برخورد شدید با پدیده بدحجابی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی القاصی مهر بعدازظهر امروز در آستانه هفته قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به جرایمی که امنیت جامعه را به شدت به خطر می‌اندازد خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضایی برای برخورد با جرایم خشن افزود: قضات به صورت ویژه به جرایم خشن رسیدگی کرده و تمام مراحل رسیدگی تا صدور و تائید حکم زیر نظر رئیس کل دادگستری ادامه می‌یابد.

وی گفت: در این راستا 10 نفر در پرونده‌های مختلف به اتهام محاربه و  فساد فی‌الارض در محاکم قضایی شیراز در حال محاکمه هستند.

این مسئول سرقت مسلحانه را از جمله اتهامات این افراد دانست و افزود: با توجه به حساسیت موضوع پرونده این افراد از روال عادی خارج شد و به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

دادستان شیراز همچنین بر برخورد جدی و قاطع با مظاهر فساد تاکید کرد و گفت: بدحجابی و انجام حرکات غیر متعارف، استفاده از خودرو و انجام حرکات نمایشی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و توزیع لوح فشرده مبتذل از جمله مظاهر فساد است که با هماهنگی نیروی انتظامی در شیراز با این موارد برخورد قاطع می‌شود.

القاصی مهر تصریح کرد: مراکز تجاری که اقدام به فروش و عرضه محصولاتی می‌کنند که در عرف جامعه ما نیست و مصداق ترویج بدحجابی قلمداد شود پلمب می‌شوند.

وی گفت: همچنین با عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع می‌شود و در این زمینه اماکنی که اقدام به توزیع این مواد کنند با دیوارکشی مسدود و پلمب می‌شوند. ‌

دادستان شیراز در پایان با اشاره به برگزاری میهمانی‌های شبانه نامتعارف گفت: این‌گونه میهمانی‌های مختلط در شأن جامعه اسلامی و شهر مقدس شیراز نیست و به طور قطع در صورت مشاهده با برگزار کنندگان برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول