اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

سپاه از برخورد جدی نیروی انتظامی با بدحجابان حمایت جدی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان ‌‌گفت: ‌سپاه از برخورد جدی نیروی انتظامی با بدحجابان حمایت جدی می‌کند.

سپاه از برخورد جدی نیروی انتظامی با بدحجابان حمایت جدی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی ظهر امروز در جمع بسیجیان گرگان اظهار داشت: متاسفانه در جامعه اسلامی جلوه‎هایی به نمایش گذاشته می‎شود که زیبنده این انقلاب نبوده و باید از چهره اجتماع زدوده شوند.

وی با بیان اینکه تلاش سپاه پاسداران تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است تصریح کرد: آموزش‎های مکرری برای بانوان توسط جامعه بسیج زنان صورت گرفته است و یکی از موضوعات قابل توجه پایگاه‎های مقاومت بسیج نیز در قالب حلقه‎های صالحین به مقوله عفاف و حجاب پرداخته شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در خصوص اینکه بیشتر فعالیت‎های سپاه در تقویت فرهنگ حجاب جنبه تبلیغی، تبیینی و ارشادی دارد خاطر نشان کرد: برخورد با مظاهر بدحجابی که منجر به فساد می‎شود به عهده نیروی انتظامی است که از سوی سپاه نیز مورد حمایت قرار می‎گیرد.

بابایی تاکید کرد: بر همه زنان و مردان جامعه اسلامی بر اساس دستورات دین واجب شده است تا دیگران را از این معضل اجتماعی نهی و در قالب تذکر لسانی با رعایت همه جوانب، امر به معروف را ترویج دهند که بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی پدیده بدحجابی در جامعه را یکی از مصادیق نهی از منکر عنوان کرد و یادآور شد: یکی از بهترین معروف‎ها داشتن ظاهر اسلامی همراه با باطن خوب و پاکیزه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان حجاب را یکی از ارزش‎های دینی و اسلامی برشمرد و بیان داشت: حجاب به عنوان اصول مسلم و رفتار شایسته انسانی محسوب می‎شود بنابراین در نظامی که به "جمهوری اسلامی" لقب گرفته لازم است تا از این حریم با ارزش پاسداری و صیانت شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول