اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه:

فرهنگ‌سازی به تنهایی راه مقابله با بدحجابی نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه برخورد نیروی انتظامی با مفاسد اجتماعی غیرتمندانه است، گفت: فرهنگ‌سازی به تنهایی راه مقابله با بدحجابی نیست.

فرهنگ‌سازی به تنهایی راه مقابله با بدحجابی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا مقدم‌فر در حاشیه بازدید از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدام اخیر نیروی انتظامی در مقابله با پدیده‌های زشت اجتماعی، اظهار داشت: نیروی انتظامی در حرکت اخیر خود بسیار غیرتمندانه و براساس تعهدات دینی و وظایف ذاتی خود وارد میدان شد.

وی افزود: امروز شاهدیم که برخی دستگاه‌ها، اعم از فرهنگی و غیره به دلیل اینکه قصد ندارند مورد اتهام واقع شده و یا از طرفدارانشان کاسته شود در این زمینه به وظایف و تکالیف قانونی و شرعی خود عمل نمی‌کنند و از بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه خاطرنشان کرد: در چند هفته اخیر شاهد بودیم که نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد اجتماعی بسیار غیرتمندانه و شجاعانه وارد عرصه شد و این اقدام بسیار تحسین برانگیز است.

مقدم‌فر با بیان اینکه این پدیده براساس یک حرکت سازماندهی شده توسط عوامل داخلی و خارجی دنبال شده و از طریق ترویج مظاهر بدحجابی و فساد در کشور اهداف خاصی را در مقابله با اهداف انقلاب اسلامی پی‌گیری می‌کنند، ادامه داد: باید توجه کرد که این تنها یک آسیب اجتماعی که بخشی از جامعه را درگیر خود کرده باشد نیست، بلکه موضوعی هدفمند و برنامه‌ریزی شده است که به کمک بیگانگان و برخی عناصر داخلی و حتی گاهی به صورت باندی، عرصه فرهنگی جامعه را مورد هدف قرار داده است.

وی تاکید کرد: در این راستا باید ابتدا ظواهر جامعه را اصلاح کرد و سپس دستگاه‌های انتظامی و امنیتی عقبه‌های پنهان این ماجرا و باندهایی که این موضوع را پی‌گیری می‌کنند، شناسایی کرده و با آنها برخورد جدی و قاطعانه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در خاتمه با تأکید بر اینکه برخی اظهار می‌کنند تنها باید با این موضوع به صورت مبنایی و فرهنگی برخورد کرد و تنها راه علاج این است که فرهنگ‌سازی کنیم، تصریح کرد: این موضوع کافی نیست بلکه در برخورد و مبارزه با پدیده بدحجابی باید هم از اقدامات بازدارنده و هم از اقدامات اساسی و فرهنگ‌سازی استفاده کنیم و این نباید به بهانه‌ای برای فرار از مسئولیت تبدیل شود بلکه همه باید در مبارزه با پدیده بدحجابی مشارکت و فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول