اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا عنوان کرد

بهره‌گیری از تولیدات اسلامی برای مقابله با شبیخون دشمنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: باید با بهره‌گیری هر‌چه بیشتر از تولیدات و آثار اسلامی زمینه را برای مقابله با شبیخون دشمنان مهیا کنیم.

بهره‌گیری از تولیدات اسلامی برای مقابله با شبیخون دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی ظهر امروز در جلسه کانون‌های فرهنگی روستای خالق‌آباد از توابع بخش آوج شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه قرآن کریم به عنوان بهترین هدایت‌گر برای مسلمانان و به ویژه شیعیان است، اظهار کرد: همه مسلمانان باید با تمسک به ریسمان الهی و دوری از اختلاف‌های کوچک و بزرگ زمینه را برای برپایی جامعه‌ای بزرگ و عدالت‌محور فراهم کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه تمام ائمه معصومین در راه اشاعه فرهنگ و سیره ناب شیعی فشار‌ها و رنج‌های بسیاری را تحمیل می‌کردند، اضافه کرد: امروز ما مسلمانان به عنوان پرچمداران مبارزه با ظلم و ستم در جهان باید همواره در راه پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های والای دینی کوشا بوده و از نهایت توان و انرژی خود بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز با تغییر موضع تهاجم‌ گسترده‌ای را در عرصه شبیخون فرهنگی و ریشه‌کنی اعتقادی جوانان و نوجوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: وظیفه روحانیون و تمام نهاد‌ها و دستگاه‌های تبلیغی که در کشور فعالیت می‌کنند این است که دغدغه بیشتری در حوزه مسائل فرهنگی داشته باشند و در این راستا تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم بهره‌گیری از آثار و تولیدات اسلامی برای مقابله با تهاجم ضد فرهنگی استکبار و غرب عنوان کرد: امروز لازم است که با بسیج همگانی امکانات و توانمندی‌ها در راستای انتشار و توزیع محتوا و آثار دینی و اسلامی در جامعه و در بین جوانان تلاش کرده و مقدمات افزایش بینش روحی و معنوی را در آحاد ملت فراهم کنیم.

عباسی با بیان اینکه جوانان کشور از انگیزه و استعداد و بسیار ویژه‌ای برای حضور و فعالیت در برنامه‌های فرهنگی برخوردار هستند، تصریح کرد: امیدواریم که با مشارکت و یکپارچگی آحاد ملت زمینه برای نفوذ و حضور دشمنان روز‌به‌روز کم شده و مقدمات شکست و نابودی کامل شیاطین در سراسر عالم فراهم شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برنامه‌ها و کار‌های فرهنگی متنوع و فراوانی در بخش آوج انجام شده است، افزود: در سال جاری باید با برپایی هر ‌چه بیشتر محافل و گردهمایی‌های دینی و همچنین راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی در شهرستان بویین‌زهرا زمینه را برای توسعه فرهنگی و دینی این شهرستان گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003               

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول