اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

جنگ نرم دشمنان ویرانگر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد جنگ نرم دشمنان ویرانگر خواند و گفت: خانواده‌ها باید در مقابل این هجمه فرهنگی دشمنان هوشیار باشند.

جنگ نرم دشمنان ویرانگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان‌شمالی اظهار کرد: دشمنان در جنگ نرم تلاش داشته تا اعتقادات مردم به‌ویژه جوانان را سست کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان که از جنگ سخت و حمله نظامی به کشور اسلامی‌مان به اهداف سوء خود نرسیدند، با جنگ نرم و ترویج بدحجابی به دنبال بی‌ایمان کردن مردم و جوانان و براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری‌ اظهار کرد: تنها گزینه پیش روی دشمن در ناامید کردن ملت ایران استفاده از جنگ نرم و سست‌کردن پایه‌های ایمان در بین مردم است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) گفت: این مناسبت فرصتی برای وحدت هر چه بیشتر مسلمانان برای مقابله با نقشه‌های دشمنان است.

امام جمعه بجنورد با  تبریک این مناسبت اظهار کرد: رسالت پیامبر اعظم(ص) تکمیل مکارم اخلاق بود و از این رو باید از آن حضرت درس‌ها فرا گرفت.

به گزارش فارس خطیب جمعه بجنورد همچنین مناسبت‌های روز را برشمرد و سالروز تشکیل جهاد سازندگی را به عموم مدیران و کارکنان این بخش تبریک گفت.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول