اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:

دشمنان باید به ریشه‌دار بودن انقلاب اسلامی پی ببرند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد، گفت: دشمنان باید به ابهت و ریشه‌دار بودن اهداف اسلامی انقلاب پی ببرند.

دشمنان باید به ریشه‌دار بودن انقلاب اسلامی پی ببرند

حجت‌الاسلام محمدتقی صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی، بدون تکیه بر قدرت‌های غرب و شرق به راه خود ادامه داده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه مقدس انقلاب اسلامی در جهان و منطقه افزود: دشمن باید به ابهت و ریشه دار بودن اهداف اسلامی انقلاب پی ببرد.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمنان به فکر از بین بردن انقلاب بوده و هستند، افزود: دشمنان بعد از 33 سال همچنان به از بین بردن و متوقف کردن انقلاب فکر می‌کنند.

وی با بیان اینکه پادشاهان عربی امروز دارای جایگاه بسیار لغزنده و تار عنکبوتی هستند، افزود: آنها هر لحظه بیم آن را دارند که ملتشان از در و دیوار‌ جایگاه‌هایشان بالا بیایند تا ببینند که آنها چه کار می‌کنند.

صباغی با اشاره به اینکه ما موفق شدیم و پیروزی‌های کشورمان همچنان ادامه‌دار است، ادامه داد: دلیل این امر وحدت و همدلی ملت ایران و تبعیت از مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن می‌بیند که شیعه آنچنان قدرتی پیدا کرده که رهبر خود را در میان گرفته است، اذعان کرد: دشمن از قدرتمند شدن شیعه هراس دارد.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین افزود: بعد از پیروزی انقلاب نه تنها دشمن ابهت خود را از دست داده بلکه در درون خود نیز به یک یاس و ناامیدی رسیده‌اند که برای آنها قابل جبران نیست.

وی تاکید کرد: وقتی دشمنان در مقابل مردم ما کم می‌آورند خبرها و سایت‌های خود را با دروغ پر می‌کنند، و تلاش می‌کنند با جو سازی به خواسته‌های خود برسند.

وی با اشاره به اینکه دیگر هیچ کس و هیچ چیز نمی‌تواند مسیر پیروزی انقلاب را سد کند، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در این رابطه فرمود صدای انقلاب‌ها نه تنها در خاورمیانه بلکه در اروپا نیز شنیده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت جذب مخاطب گفت: اگر ما روشی را ابداع کنیم و تحلیلی ارائه دهیم که بتوانیم روشنفکران جامعه و جوانان را جذب کنیم به اهداف انقلاب خواهیم رسید.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول