اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش قزوین:

دشمن برای اوقات فراغت جوانان ایران برنامه‌ریزی می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اگر مسئولان برای اوقات فراغت جوانان برنامه‌ای نداشته باشند دشمن برای اوقات فراغت جوانان جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی می‌کند.

دشمن برای اوقات فراغت جوانان ایران برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کاظم زمانی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های طرح هجرت استان قزوین که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان در جنگ فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند، چرا که کوتاهی در این امر مهم سبب خواهد شد دشمنان برای جوانان ایران اسلامی برنامه‌ریزی کنند.

وی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های مربوط نتوانند برنامه‌های متنوع برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان ایجاد کنند، سایت‌های غربی و شبکه‌های ماهواره‌ای صهیونیسم برای آنها برنامه‌ریزی کرده است.

این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش استان قزوین در طرح هجرت و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به‌ صورت جدی وارد می‌شود.

زمانی خاطرنشان کرد: همه چیز برای انجام سازندگی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان مهیا و این سازندگی در سطح کشور بسیار گسترده است.

وی جوانان ایرانی را بسیار توانمند، متخصص و با توان علمی بالا معرفی کرد و ظرفیت آموزش و پرورش استان قزوین را برای سازندگی و غنی‌سازی اوقات فراغت این جوانان ارزشمند زیاد ارزیابی کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: عرصه‌های فعالیت دانش‌آموزان در استان قزوین بسیار گسترده و زیباسازی، بازسازی، مرمت و کارهای فرهنگی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول