اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان تأکید کرد

وظیفه پاسداری از مهدویت در برابر هجوم دشمنان

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: امروز مسئله مهدویت مورد تهاجم دشمنان اسلام به ویژه وهابیت قرار گرفته است، لذا ما باید از باورهای دینی به ویژه مهدویت که در رأس آنها است، پاسداری کنیم.

وظیفه پاسداری از مهدویت در برابر هجوم دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در نشست مهدویت در فرمانداری کوهبنان اظهار داشت: باعظمت‌ترین و با شرافت‌ترین روزهای سال روز عید مبعث است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) دو مسئله را به عنوان اصلی‌ترین موارد به امت خود توصیه کردند اول قرآن و دوم اهل بیت، بنابراین با شرافت‌ترین کار فرهنگی در جامعه باید پرداختن به مسائل مربوط به قرآن، اطاعت و پیروی از اهل بیت، بیان معارف مربوط به آنها و دفاع از ولایت باشد که مسئله مهدویت در رأس آن است.

صالح‌نیا تصریح کرد: امروز مسئله مهدویت مورد تهاجم دشمنان اسلام به ویژه وهابیت قرار گرفته است، لذا ما باید از باورهای دینی به ویژه مهدویت که در رأس آنها است، پاسداری کنیم.

وی گفت: در جامعه ما اهمیت مهدویت روز‌به‌روز در حال افزایش است و امیدواریم بنیاد مهدویت استان کرمان بتواند در سطح کشور بدرخشد.

امام جمعه کوهبنان گفت: با شرافت‌ترین کار فرهنگی در جامعه باید پرداختن به مسائل مربوط به قرآن، اطاعت و پیروی از اهل بیت (ع) و دفاع از ولایت باشد که مسئله مهدویت در رأس آن است.

منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز اظهار داشت: در کشور ما که حکومت الهی و علوی حاکم است، هر کس در هر مقامی به این نظام خدمت کند و در راه اهداف الهی قدم بردارد این کار برای او عبادت محسوب می‌شود.

وی اذعان داشت: ما باید در همه زمینه‌ها علاوه بر بحث آموزش تمام امور را به صورت عملی در جامعه اجرا کنیم و امر به معروف و نهی منکر را برای اصلاح جامعه گسترش دهیم تا جامعه ما برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده شود.

متقی افزود: شهرستان کوهبنان جایگاه خاصی از نظر داشته‌های تاریخی در استان کرمان دارد و آماده استقبال از طرح‌های بنیاد مهدویت است تا با گسترش فرهنگ مهدویت در شهرستان گام مهمی را در آماده‌سازی منطقه برای ظهور آن حضرت برداریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول